Blogger,

Trafik Dari Google Singapura Di Blog Mahamahu

Sabtu, Mac 29, 2014 Mahamahu 0 Comments

Trafik Dari Google Singapura di Blog Mahamahu -  Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Hari2 Mahamahu tgk trafik sebab nak tgk perkembangan adakah bagus atau kurang bagu daripada hasil yg Mahamahu buat tiap2 hari. Sebelum ni kan Mahamahu ada share untuk upkan trafik yg tgh Mahamahu amalkan selalu nak tahu kena baca kat sini [klik sini].

Selain itu juga Mahamahu ada buat entry pasal Alexa baru, itu pun Alexa dah star ada page yg baru dah lebih segar. Kalau nak baca pasal Alexa ni Mahamahu ada buat entry [klik sini]. Tu semua antara perkara yg tgh Mahamahu amalkan hari2 untuk upkan sedikit trafik. Tak boleh lah nak lawan2 dengan yg dah otai cuma kita cuba apa yg mampu. Nak buat yg berbayar tak mampu lagi slow2 Insha Allah ada hasil.

Itu yg Mahamahu nak cite hari ni kat sini, bila hari2 tgk trafik Mahamahu dptlah beberapa perkara yg cukup memberangsangkan. Tak adalah bagus sgt tapi Mahamahu dapat lihat trafik dtg dari pelbagai sudut dan juga punca menandakan usaha tanpa henti pasti berhasil. Paling nampak ada bila tgk kat statistik Mahamahu dapati ada trafik daripada Google Singapura. Wow ada reader Mahamahu kat sana ker hehehehe tak sangka lak ada org Singapura baca blog Mahamahu.

Sebelum ini Mahamahu tgk byk daripada Google Malaysia tapi bila da trafik daripada sana maksudnya usaha Mahamahu untuk ping selalu dah nampak hasil walaupun tak banyak tapi rasa berbaloi lah. Selain tu juga Mahamahu nampak ada beberapa trafik daripada blogger2 yg juga membantu trafik Mahamahu. Pertama Mahamahu nampak daripada seorang blogger lama tapi dia ni dah senyap untuk beberapa tahun tidak berblog. Bila up satu entry terus tgk ada trafik daripada blogger beliau.

Thanks to Uncle Syaf seorang blogger yg Mahamahu kenal lama and still contact sehingga hari ini. Dia ni dah 2 year berhenti berblog dan kini katanya dia nak kembali aktif. So lepas ni adalah kawn yg boleh ikut Mahamahu pergi mana2 event. Uncle Syaf ni blog dia pasal lifestyle beliau yg suka buat perkara mencabar. Nak visit boleh layari Uncle Syaf ok.

Lepas ni jgn putus asa untuk hari2 upkan trafik anda pasti ada hasil Insha Allah. Biarlah sikit2 tapi lama2 hasilnya pasti akan memuaskan hati. Best lah bila tgk trafik kita meningkat sikit2 walau tak banyak. Lepas ni nak cuba cara lain yg di buat oleh blogger otai seperti Denaihati. Mahamahu byk belajar dari beliau lah masa event SBB2014.