Explosion Box,

Hadiah Luar Kotak Sweet Treats Explosion Box Buat Tersayang

Sabtu, Februari 24, 2024 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog Mahamahu dan juga kepada rakan-rakan yang sikasihi sekalian. Siapa ada kawan atau keluarga atau sedara yang birthday dia hujung bulan ni? Atau dalam bulan depan?. Masih mencari hadiah istimewa buat mereka. Apa kata cuba sesuatu di luar kotak.



Beri kejutan kepada orang tersayang, bukan kejutan yang biasa-biasa. Kini peluang untuk benar-benar membuat hari mereka penuh ceria dan kegembiraan dengan cara yang paling menyeronokkan!. Maha rekemenkan korang bagi mereka Sweet Treats Explosion Box ni. Nampak luar macam kotak biasakan tapi bila buat tekejut bedah dibuatnya.

Sweet Treats Explosion Box baharu ini akan membuatkan orang yang tersayang ketawa, menjerit dan terkejut seperti mereka baru dibawa kembali ke zaman kanak-kanak. Kenikmatan murni dalam kotak! Dengan letupan konfeti mesra alam yang berwarna-warni, kegemaran manis nostalgia zaman kanak-kanak, dan pembungkusan cerah yang cantik, terdapat banyak perkara yang perlu digemari tentang hadiah unik ini.



Apa yang ada di dalamnya:
- Beg manis campuran gula-gula getah dan kacang jeli (500g)
- Cookis yang diselitkan vanila 'So LVLY' dengan topper fondant merah jambu
- Giant Caramel Latte macaron dari Delectable by Su*
- Coklat Concierge Coklat Gelap & Sedap - 50g
- Kad mesej percuma untuk nota peribadi

Tapi kalau korang nak custom isi dalam kotak tu boleh juga. Selain daripada apa yang direkemenkan ini. Korang boleh pilih ada balon, barang mandian, lilin dan macam-macam lagi. Caranya mudah jer korang klik sini https://www.lvly.my/products/sweet-treats-explosion-box. Nanti ada senarai dalam tu banyak pilihan. Mereka boleh post hantar terus kepada yang tersayang tanpa mereka ketahui. Tapi minta buat video nak tahu bagaimana reaksi muka bila dah buka kotak ni hehehe.



Cuba sesuatu yang lain daripada lain. Barulah meraka makin sayang dan rasa dihargai. Maha suka juga sebab dapat kotak misteri macam ni sekali sekala. Pesan sebelum jam 5 petang untuk penghantaran pada hari yang sama, 7 hari seminggu di seluruh Lembah Klang. Bunga premium segar, buatan tangan oleh pasukan penjual bunga mereka.

Layari sosial media:







0 Pandangan: