Ayam Golek,

22 Tahun Makanan Sihat Dan Lazat Bersama Kenny Rogers Roasters Di Malaysia

Isnin, April 11, 2016 Mahamahu 0 Comments

22 Tahun Makanan Sihat Dan Lazat Bersama Kenny Rogers Roasters Di Malaysia - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalain. Sapa sini peminat makanan ayam panggang yang enak dan berjus? Maha juga adalah peminat ayam panggang yang panas2 dan rasa rempah ratus yang sedap. Membuatkan nafsu makan ni makin bertambah-tambah. 


Tapi jangan risau kalau makan di Kenny Rogers Roasters ini kerana ayam panggang yang di sediakan dengan cara sihat dan menjaga kualitinya. Sebab tu kalau hujung minggu Maha akan pilih untuk makan lunch atau dinner di mana2 cawangan KRR yang ada. Hidangan yang paling Maha suka adalah Teriyaki Chicken Meal. Set ini korang boleh rasa ayam dengan sos Teriyaki di atasnya memang menarik.

Teriyaki Chicken Meal

Kemudian yang lain menarik kat Kenny Rogers Roasters ini adalah Kenny's Chicken & Pasta Meal dan juga Kenny's Chicken & Soup Meal. Semua ni ada set ayam2 yang korang juga boleh makan dengan sihatnya. Banyak lagi lah korang boleh menikmati makanan yang enak2 di sini bersama keluarga dan rakan sekalian.

Kenny's Chicken & Pasta Meal

Kenny's Chicken & Soup Meal

Kenny’s Quarter Meal

Kenny’s Quarter Meal

Bila korang datang sini jangan risau kalau order hidangan yang Maha cite tu semua tak perlu nak order minuman dan sup.
Ini kerana sempena dengan sambutan 22 ulang tahun KRR Malaysia korang berpeluang untuk dapatkan voucher percuma ini untuk setiap hidangan yang korang order. Macam mana nak dapatkan tawaran percuma ini boleh ikut step mudah ini.

Promosi Percuma Iced Lemon Tea dan Chicken Soup

Dapatkan voucher ini dengan Facebook post share, vouchers, e-vouchers, potongan surat khabar atau muat turun di blog Mahamahu di sini. Memang mudah bawa sahaja eVoucher ini semasa korang buat order tu kat semua caawangan KRR di seluruh Malaysia sahaja. Promosi ini sehingga 29 May ni sahaja tau jadi tunggu apa lagi jom tebus sekarang. Banyak kali tebus pun boleh jangan risau.



Maha pun ada sesuatu untuk semua pembaca blog makan ni. Maha akan adakan contest sempena dengan ulang tahun Kenny Rogers Roasters ini. Ada hadiah istimewa untuk korang boleh makan banyak lagi kat sini. Tunggu ok kat semua laman social media Mahamahu. Selamat menjamu selera semua.

Jom Like dan Folllow KRR Malaysia di sini :-





0 Pandangan: