Bukti Testimoni Terhadap Produk Glamohealth Pemecah Batu Karang

Bukti Testimoni Terhadap Produk Glamohealth Pemecah Batu Karang - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Amacam korang semua ada yang dah dapatkan tak produk Glamohealth yang Maha telah cerita dalam blog sebelum ini. Kalau sapa yang tak baca lagi boleh baca kat sini. Kalau yang dah dapatkan produk tu bagus dan juga sangat2 di alu-alukan pendapat korang untuk membantu mereka di luar sana terhadap keyakinan produk ini.

Kalau anda tak tahu produk Glamohealth adalah satu produk tradisional 100% di hasilkan olah pengusaha bumiputera dan di jamin selamat. Produk ini adalah pemecah Batu Karang yang terbukti dalam masa hanya 24jam pengambilannya. Jadi kalau korang tak percaya boleh cuba tapi kalau masih tak yakin kat sini Maha bagikan beberapa testimoni yang terbukti telah menggunakan produk ini.


Macam kita tahu Batu Karang adalah antara penyakit yang senang untuk kita alami sekiranya tidak menjad kesihatan badan. Batu Karang juga satu penyakit yang bukan sahaja merosakan tubuh badan malah boleh menyebabkan kematian. 

Tanda-tanda awal Batu Karang dalam hempedu:-
  1. Sakit / kembung dibahagian kanan perut
  2. Rasa sakit bila ditekan pada tepi ulu hati
  3. Rasa sakit di hempedu ketikamenarik nafas
  4. Rasa loya & muntah tanpa sebab
  5. Badan rasa tidak bermaya
  6. Kurang selera makan
  7. Demam

Tu tanda2 sesorang itu ada penyakit Batu Karang dan apa tindakan awal yang korang boleh buat. Kalau nak dapatkan rawatan doktor kat luar tu boleh tapi agak mahal, tapi kalau cuba produk minuman Glamohealth, In Shaa Allah akan dapat kesan secepat mungkin. Kalau korang nak tahu dah terbukti dengan beberapa ramai testimoni yang menyatakan bahawa mereka telah berjaya memecahkan Batu Karang selepas mengamalkan minuman ini.

Testimoni pengguna produk minuman botani GlamoHealth:-

1) En Fauzi Mohd Nor - Beliau selepas mengamalkan produk minuman ini telah berjaya mengeluarkan dua biji batu bersaiz sederhana.


2) Minum sebotol dah memberi hasil - Pengguna ini baru sahaja minum sebotol yang beliau dapatkan di pasaran dan telah berjaya mengeluarkan biji kecil selepas memuang air kecil.


3) En Zulkarnain - Pengamal produk minuman ini selama 3 hari sahaja telah berjaya mengeluarkan batu karang saiz kecil.


4) Berjaya mengeluarkan pecahan Batu Karang melalui air kencing.


5) Kencing lebih lawas - Pengguna mengamalkan produk ini dan kesan dapat buang air lebih lawas dan lebih selesa untuk menunaikan ibadah.


Tahniah kepada semua pengguna yang telah menggunakan produk ini dan telah berjaya memecahkan Batu Karang mereka dalam masa yang singkat. Bukan nak puji tapi kesan pengguna yang menggunakan sendiri produk ini meyakinkan kita. Tak rugi mencuba dan kalau berjaya kita mesti puas hati dan akan ulang membeli produk ini.



Produk minuman botani GlamoHealth dipasarkan dengan harga runcit RM200.00 sebotol 400ml TIDAK termasuk postage keseluruh Malaysia. Untuk harga promosi, pihak syarikat mengadakan jualan pengenalan dengan harga cuma RM120.00 termasuk postage ke seluruh Malaysia .


Mereka juga mengeluarkan satu lagi produk minuman kopi sihat iaitu Glamohealth Hazelnut Coffee. Gabungan pelbagai produk tradisional seperti Biji Kopi Arabica, Gula Perang, Pecah Beling, Ubi Bit Merah, Lemon dan Delima. Semua ini terbukti untuk memberi kesihatan dalaman kepada peminuman dan dapat merawat beberapa penyakit seperti Gout, Stroke, Diabetes, Darah Tinggi, Kencing Manis, Sakit Jantung, Tekanan Darah Tinggi dan macam2 lagi lah. 

PENGEDAR DIPERLUKAN SELURUH MALAYSIA
Untk Maklumat Lanjut Hubungi Kami di : 

GLAMOHEALTH CUSTOMER SERVICE
012-2266953
glamohealth@gmail.com










0 comment... add one now