Produk Tradisional Menjadi Pilihan Rakyat Malaysia Untuk Memecah Batu Karang

Produk Tradisional Menjadi Pilihan Rakyat Malaysia Untuk Memecah Batu Karang - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Sebanernya cara hidup masyarakat Malaysia sekarang banyak mendedahkan kita kepada beberapa penyakit yang tidak disangka2. Contohnya jika kita selalu tahan untuk membuang air kecil, mungkin mula2 kita rasa tidak begitu serius tapi sebenarnya perlakuan kita tu sedikit sebanyak menyumbang kepada terjadinya penyakit Batu Karang.


Maha bukanlah orang yang pakar dalam membincangkan isu tentang penyakit Batu Karang ini tapi kalau diamati ia adalah satu penyakit yang boleh membawa maut. Tambahan sekarang rawatan untuk perubatan memang sangat2 tinggi dan ada terpaksa membelanjakan semua harta semata2 untuk mendapatkan rawatan modern. Tapi sekiranya ia dikesan awal dan tidakan untuk merawatnya diambil pada peringkat lebih awal adalah lebih baguskan.


Sebab tu rakyat Malaysia lebih suka untuk menggunakan rawatan tradisional dalam mencarai solusi terbaik untuk mengubati penyakit. Kitakan negara kaya dengan pelbagai herba dan rempah ratus yang terbaik untuk dijadikan sumber perubatan. Bukan sekadar baik malah ia lebih selamat dan terjamin. Sebab tulah kini telah terhasilnya satu minuman botani GlamoHealth yang mampu membantu ramai orang untuk rawatan masalah terutamanya Batu Karang.


Bukan nak kata ajaib tapi pencubaan yang dirasai sendiri oleh pesakit2 Batu Karang adalah telah terbukti. Produk keluaran Bumiputera ini telah setahun berada dalam pasaran di Malaysia. Keutamaan minuman ini adalah untuk memecahkan Batu Karang yang ada dalam badan secepat 24jam. Tapi pengamalah yang baik dan mengikut segala nasihat akan memudahkan lagi proses ini.


Ramuan ini dapat meleburkan ketulan-ketulan batu karang dan melarutkannya ke dalam air kencing sehingga tidak terasa sedikit pun ketika ia keluar daripada badan mereka yang sakit. Ia 100% menggunakan bahan2 semulajadi dan di jamin selamat. Antara bahan utama minuman ini seperti :-
  1. Buah Lemon 
  2. Daun Dukung Anak 
  3. Cuka Epal 
  4. Buah delima 
  5. Selasih 
  6. Ubi Bit Merah
  7. Daun Celery 
  8. Madu 
  9. Daun Durian Belanda
  10. Daun Belalai Gajah
  11. Rempah Ratus


Kalau tengok pada bahan2 yang di gunakan untuk menghasilkan minuman ini ia bukan sahaja boleh mengubati penyakit Batu Karang. Rumusan ini juga mampu membantu dalam melegakan dan mengurangkan penyakit2 lain yang selalu dialami dalam badan terutama golongan yang berusia. Ada 11 jenis penyakit lain yang mampu untuk diubati dengan mengamalkan minuman ini seperti :-
  1. Mencuci dan melancarkan sistem perkumuhan (DETOX)
  2. Mengatasi masalah kencing tak lawas/tak boleh control
  3. Baik untuk jantung, mengawal dan mengubati.
  4. Membantu mengawal tekanan darah tinggi
  5. Mencegah pengerasan arteri apabila berlaku stress spt tekanan darah tinggi
  6. Membantu melegakan penyakit pedih ulu hati
  7. Membantu pemulihan penyakit berkaitan hati dan hempedu
  8. Mengubati masalah buasir
  9. Membantu mengawal dan merawat gula dalam badan (untuk diabetis)
  10. Melancarkan peredaran darah 
  11. Menguatkan tahap metabolism dalam badan

Produk minuman botani GlamoHealth ini dirumuskan sesuai untuk seisi keluarga yang mempunyai masalah2 yang Maha telah sebutkan tadi. Ia adalah produk selamat dari sebarang bahan kimia dan juga bahan yang telarang. Kadang2 ubat yang banyak bahan kimia boleh menjadi penyakit buat kita tanpa di sedari. Sebab itu sekarang banyak penggu lebih cenderung untuk menggunakan perubatan tradisional yang berasaskan herba2 seperti minuman ini.


Maha pun dah ada satu kat rumah untuk memastikan bahawa dapat mengawal penyakit2 yang ada dalam badan ini diperingkat lebih awal. Cara untuk menggunakan produk minuman ini mudah jer seperti mana kita amalkan perubatan lain.


Cara penggunaan :-
  1. Dimulakan dengan Bismillah, minum keadaan duduk (lebih baik) sebelum tidur. 
  2. Jangan minum air sejam sebelum dan selepas ambil Glamohealth. 
  3. Tidur seperti biasa. 
  4. Minum air byk pada keesokan hari sekurang-kurangnya 4 Liter.
  5. Ulang sehingga 14 hari berturut atau sehingga batu karang keluar melalui saluran kencing atau apapun masalah penyakit yang dihadapi mulai susut. 
  6. Jika sudah sembuh daripada penyakit, amalkan sebagai makanan tambahan seminggu 3 kali untuk mengekalkan tahap kesihatan.

Produk ini telah terbukti dengan beberapa testimoni yang turut berkongsi cerita mereka, tapi itu semua nanti Maha tulis kemudian ok. Pada sapa2 yang nak dapatkan produk ini atau maklumat lebih lanjut boleh hubungi mereka di laman Facebook. Kalau ada yang nak jadi pengedar juga dialu-alukan kerana perkara baik kita kongsi bersamakan. Sekurang2 selain mengubati kita juga boleh menambah pendapatan. So selamat mencuba buat mereka yang yakin akan produk bumiputera ini.

PENGEDAR DIPERLUKAN SELURUH MALAYSIA
Untk maklumat lanjut hubungi : 

GLAMOHEALTH CUSTOMER SERVICE
012-2266953
glamohealth@gmail.com








0 comment... add one now