Local Food,

Madam Kwan's Nikmati Hidangan Masakan Malaysia Gaya Tersendiri

Jumaat, April 03, 2015 Mahamahu 0 Comments

Madam Kwan's Nikmati Hidangan Masakan Malaysia Gaya Tersendiri - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Kalau susah2 nak cari hidangan Malaysia Mahamahu nak cadangkan anda untuk cuba di restoran Madam Kwan's. Mcm2 makanan hidangan Malaysia ada di sini daripada pembuka selera, makanan utama sehingga ke pencuci mulut. Sejak lebih 30 tahun Madam Kwan's telah berada di Malaysia dan banyak pembaharuan hidangan yang ada di sini.

Lychee Mojito & The Yellow Trio

Jom Mahamahu perkenalakan antara menu menarik yang terdapat di retoran Madam Kwan's. Semua menu ini Mahamahu pilih kerana ke sedapan dan keunikan yang Mahamahu pernah cuba. Cuma selera masing2 dan citarasa berbeza jadi tepuk dada tanya selera anda.

Rojak Buah

Deep Fried Dumpling

Deep Fried Sotong

Malaysia Platter

Nasi Bojari

Fried Rice

Banana Fritters

Tapi masih banyak lagi sebenarnya hidangan yang sedap2 ada di restoran Madam Kwan's tapi tak semua Mahamahu sempat cuba. Tapi antara yang di senaraikan ini juga menjadi pilihan orang ramai daripada pembuka selera hingga pencuci mulut. Kalau anda nak ketahui lebih lagi boleh singgah sendiri di restoran Madam Kwan's ada banyak cawangan seluruh Kuala Lumpur ini. Selamat menjamu selera ok.