Fast Food,

Piza Pan Baru Dari Pizza Hut Di Jamin Berkualiti Di Jamin Rasa Hebat

Sabtu, Ogos 16, 2014 Mahamahu 0 Comments

Piza Pan Baru Dari Pizza Hut Di Jamin Berkualiti Di Jamin Rasa Hebat - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu. Pizza Hut adalah jenama pengeluar dan penyediaan piza berkualiti yg di percayai oleh peminat piza di Malaysia. Setelah berpulun tahun berada di Malaysia kini Pizza Hut memperkenalkan variasi piza baru dan juga pembuka selera.

Sharing Platter

Hut's Platter

Pan piza yg baru ini di beri jaminan akan di sediakan secara segar, dengan menggunakan ramuan serta bahan-bahan terbaik dan berkualiti tinggi bagi menghasilkan piza yg enak dan lazat. Piza baru ini juga ada jamina kepuasan dan sekiranya pelanggan tidak berpuas hati dengan rasa serta kualiti, Pizza Hut yg anda makan akan menggantikan dengan piza baru secara percuma.

Creamy Foundue

Sapa yg dtg Pizza Hut kini boleh memilih daripada 16 jenis topping termasuk 3 jenis piza baru yg di perkenalkan dalam menu baru ini iaitu Meat Lover's Pesto, Pesto Chicken dan BBQ Chicken. 3 piza ini Mahamahu dah rasa dan memang cukup lain dari yg biasa dan membuka selera sgt. 

Meat Lover's Pesto

BBQ Chicken

Pesto Chicken

Selain daripada Piza Pan baru Pizza Hut juga turut memperkenalkan 18 jeni menu baru merangkumi pelbagai jenis pembuka selera, pasta, hidangan nasi, minuman dan juga pencuci mulut. Yg Mahamahu sempat cuba adalah seperti BBQ Wings, Chicken & Cheese Roll, Cinnamon Twist, Mama Mia Meatballs, Pollo Arrabiata Spaghetti, Molten Lava Cake dan banyak lagi.

Creamy Mushroom Chicken Fettuccine








Menu nasi juga ada buat kali ini special dari Pizza Hut, antaranya adalah Flaming Prawn Rice dan Chicken & Cheese Bake Rice. Bagi minuman juga telah di tambah baik untuk menambah variasi dalam menu di Pizza Hut. Antara air minuman baru yg ada kat sini adalah seperti Fizzy Berry, Tiramisu Treat dan Chocolate Tiramisu Twist


 

Promosi piza baru ini terlah bermula sekarng kalau korang perasan ada iklan di tv Pizza Hut tu lah dia untuk promosi hebat kali ini. Pizza Hut juga mengadakan peraduan bermula 12 Ogos 2014 hingga 10 September 2014 yg menawarkan hadiah hebat sehingga RM1000.00. Nak sertai peraduan ini hanya membuat pembelian minimun sebanyak RM30 dalam satu resit. Perlu hantar penyertaan melalui WhatsApp atau melalui pos. So tunggu apa lagi jom makan piza sekrang...