Aktiviti,

Marsha Milan Londoh, Sharifah Sakinah Buat Kucar di Blogrrr Malaysia 2013

Isnin, Disember 16, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera semua pembaca blog Mahamahu, kenalkan Marsha Milan Londoh & Sharifah Sakinah? Sebenarnya Mahamahu sempat jumpa mereka di event Blogrrr Malaysia 2013. Ramai lagi sebenarnya Mahamahu jumpa kalau blogger Mahamahu jumpa Nisa Kay dan seorang lagi blogger yg juga cukup popular nak tahu kena baca habis entry ni. Sebelum ni pun Mahamahu pernah buat entry pasal event ini nak jemput semua kawn2 dtg [klik sini].

 

Program anjuran MyNic bersama KKMM dan rakan media Hariam Metro ini adalah untuk mengumpulkan dan mengeratkan silatulrahim antara blogger di Malaysia. Maklumlah blogger sekarang telah jadi media dan element penting dalam bukan sahaja menyampai berita dan juga agent pengiklanan yg berkesan. Mcm2 acara ada pada hari tersebut termasuk juga 100 buah booth di sediakan untuk blogger2 Malaysia ini berniaga. Katanya kat s


Masa sampai kat MIECC The Mine Sri Kembangan tu Mahamahu jalan2 kat booth and terjumpa blogger yg juga hebat dan terkenal. Sapa tak kenal blogger Feroz Othman pemilik blog JiwaRosak.com. Tu lah blogger pertama Mahamahu sempat jumpa dan berkenalan selalu berborak dalam alam maya jer kini dpt berjumpa depan2. Terima kasih bro kerana byk share ilmu dengan Mahamahu. Di juga peramah orgnya mcm2 idea dan pendapat yg boleh di kongsi bersamanya.

 



Dalam masa yg sama tu juga Mahamahu sempat singgah beberapa booth yg ada kat situ. Termasuklah booth milik blogger comel lote dan cute miut Nisa Kay. Pemilik butik Nisa Kay ada buka booth pada hari tersebut dan menjual pakaian serta kelengkapan wanita. Tak adalah Mahamahu beli cuma singgah and berkenalan dengan Nisa Kay. Cantik orgnya hehehe untunglah kan.


Pada hari tu juga kami terserempak dengan artis2 yg hadir awl2 hari untuk menghiburkan tetamu yg ada di Event Blogrrr Malaysia 2013. Antara yg sempat kami jumpa sapa lagi kalau bukan dua sahabat baik Marsha Milan dan juga Sharifah Shakinah. Memang meriahlah majlis kalau ada dua nama glamor dalam dunia media social ni. Mahamahu tak ada lama kat sana sebab ada urusan lain, memang best lah dapt juga baju Event Blogrrr Malaysia terima kasih.