Aktiviti,

Bloggers Malaysia Berkumpul Memecahkan 'The Malaysia Book of Records'

Sabtu, November 30, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca dan juga rakan2 blog Mah@mahu yang di kasihi. Diam tak diam rupanya dah nak penghujung tahun 2013. Mcm2 kita dah lalui untuk tahu ini adakah perancangan dan juga plan tahun 2013 telah tercapai. Bagi Mah@mahu rancangan 2013 dah nak habis kena rancang pula untuk 2014. Tapi bagi blogger seluruh Malaysia tahun ini akan ada lagi satu aktiviti besar-besaran yg di sediakan khas untuk blogger Malaysia.


"Blogger Most Wanted 2013" bakal di adakan pada 14 December 2013 bertempat di Malaysia International Exhibition and Convention Center (MIECC) The Mines Sri Kembangan. Satu lokasi yg cukup besar untuk satu aktiviti hujung tahun paling grand bagi blogger2 di Malaysia. Kalau anda berminat untuk sertai apa lagi layari www.blogrrr.my sekrarang dan RSVP kan diri anda untuk memeriahkan lagi aktiviti khas para blogger di Malaysia.


Apa itu blogrrr? Blogger Most Wanted 2013 adalah acara untuk menghargai dan mengakui penulis blog Malaysia dalam menggunakan kemajuan teknologi maklumat di Malaysia dan menjadi wakil suara Malaysia di alam maya. Ia adalah perhimpunan unik penulis blog dan lain-lain komuniti media sosial memuji daripada pelbagai kepentingan, termasuk peribadi dan perniagaan. Acara ini akan menyediakan platform bagi masyarakat untuk berkongsi pengetahuan dan pengalaman bagaimana untuk mentakrifkan semula apa yang blog ini, dan bagaimana ia boleh mempengaruhi orang. 



Terdapat 12 seminar mini pada majlis itu. Setiap topik akan sangat berguna, praktikal, dan bermaklumat untuk membimbing anda dalam acivities blog. Acara sulung akan mengumpulkan kira-kira 10,000 blogger dan pelawat. Acara ini pasti akan membuka mata kepada peserta untuk menimba ilmu dan pertukaran idea-idea, dan juga hubungan perniagaan angkat. Turut memeriahkan acara adalah barisan artis2 popular tanahair seperti Ally Iskandar, Marsha, Iqram Dinzly dan ramai lagi. Jom kita meriahkan aktiviti hujung tahun 2013 untuk menamatkan kalender blogger Malaysia 2013.

Untuk maklumat dan sebarang pertanyaan boleh berhubung terus dengan penganjur

MYNIC Berhad
Level 3, Block C
Mines Waterfront Business Park
No.3, Jalan Tasik Mines Resort City
43300 Seri Kembangan
Selangor Darul Ehsan
03- 89435510 ext 106/ 104
corpcom@mynic.my