Mahamahu,

Santai Makan di Secret Recipes

Isnin, November 04, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam semua rakan2 dan pembaca blog Mah@mahu. Minggu ni nak buat semua entry makan sahaja secara berturut2 dan tanpa henti boleh. Hehehe maklumlah blog food review tgk headerlah hehehe. Rasa dah lama tak buat. Kebanyakan review adalah tempat yg Mah@mahu pergi sendiri rasa makanan yg ada kat situ. Review ini semua di buat melalui rasa Mah@mahu sendiri hehehehe.


Sebenarnya time buat entry ini pun Mah@mahu tgh menikmati makan tghari di Secret Recipes. Kalau perasan asalnya kek adalah main kepada menu kat Secret Recipes ini kerana kek yg di hasilkan cukup istimewa dan enak. Kalau singgah minum petang sambil santai makan sepotong kek dan juga secawan kopi pun cara kat Secret Recipes ni. Tapi hari ni Mah@mahu nak makan tghari kerana kat sini pun ada makanan berat untuk tghari anda.





Byk pilihan makanan daripada Secret Recipes ini untuk makan tghari ada makanan nasi dan juga mee, western dan juga Asia. Mah@mahu order makan tghari ini adalah Chicken Golden Blue bersama dengan air buah. Bila makan kat tempat mcm ni kena ada starterkan hehehe Mah@mahu telah pilih Seafood Spring Roll. Lengkap juga menu Mah@mahu hari ni semua ada termasuk desert iaitu Turkish Indulgence memang best lah sedap.





Lain2 menu yg ada boleh layari laman web Secret Recipes atau boleh terus ke cawangan secret yang ada seluruh Malaysia. Lebih daripada 100 cawangan Secret Recipes seluruh Malaysia ada dan juga malah ada kat luar negara juga. Tapi makan dengan konsep santai dan terbuka juga memang seronok boleh cari ilham nak tulis blog juga hehehehe...







0 Pandangan: