Vitamin Ketika Bersahur

Sebelum ini selalu buat entry pasal makan yg byk. Kadang2 kita tak tahu makanan kita tu sihat atau tidak, cukup vitamin atau pun tidak. Yer lah nak buat bekalan berpuasa seharian penting vitamin ni. Tapi Mah@mahu ada satu cadangan untuk makanan sihat kepada mereka yg nak kekal bertenaga ketika berpuasa. Seharian penuh dengan khasiat dan vitamin makanan ni juga Mah@mahu dah amalkan memang bagus.

Ni lah dia Nesvita 3in1 daripada Nestle, satu lagi product kesihatan yg sesuai untuk mereke berkerja seharian dalam bulan puasa. Boleh diambil ketika waktu bersahur dan bertahan sehingga seharian bekerja. Lihat lah antara vitamin yg terdpat dalam satu gelas minuman anda dengan Nesvita.

Cukup kan untuk bekalan seharian kita. Mah@mahu pun telah meminum Nesvita ini untuk tenaga harian yg lengkap tambah2 dibulan puasa ini. Rasa tak penat dan masih bertenaga sehingga hujung hari anda. Hubungi Nestle untuk mendapatkan sample seperti Mah@mahu dpt ni ok hehehe selamat berpuasa..