ABC Satay Terbaik lah...

Pastinya kalau sebut je satay mesti yg terbayangkan nama Satay Kajang dah boleh byangkan kesedapan serta keenakan masakan satay yg menjadi menu utama. Kini semua tu boleh didapati mudah di merata2 tempat seluruh tidak perlu bersusah-payang turun ke Kajang lagi. Namun yg lebih sinonim dengan nama satay Kajang tak lain tak bukan pastinya pemilik restoran Satay Haji Samuri.
Sebelum blk ker kg hujung minggu yg lepas tiba2 jer teringin nak makan satay and nak rasa ABC. So otw nak blk ker pantai timur ni singgah sebentar ke restoran Satay Haji Samuri cawangan gombak sebelah higway MRR2. Memang terbaiklah antara satay terhebat di Malaysia tak rigu singgah dan merasai walaupun tak byk. Di tambah dengan rasa ABC yg cukup manisnya dan juga rasa kelemakan nya. Dengan harga yg berpatutan dan juga service yg terbaik pasti kunjungan anda akan membuatkan anda rasa mahu singgah lagi. Mcm tu lah yg aku rasa lepas makan satay kat situ.
Bukan sahaja satay ayam dan daging lembu sahaja malah ada lagi byk pilihan satay yg disediakan sendiri menggunakan rempah ratus tradisional. Ada juga satay Arnab, satay Kancil, satay perut dan mcm2 lagi pilihan mengikut selera anda. Paling aku suka kalau singgah situ ABC terbaik wok... cuba lah jng tak cuba ok..

6 comments.. read them below or add one

GincoMerahJambu GincoMerahJambu 03 May, 2011
lapo datang blog ni..heheh
Norhafsham Norhafsham 03 May, 2011
hukhuk. tringin plak nk mkn satay!!!
アヌム ちゃん~~ アヌム ちゃん~~ 03 May, 2011
Salam.nice entry :)
Feel free to read my new entry @ frommetoyou~
(^____^)
Darkbatman Darkbatman 03 May, 2011
paling ske satay ruse..kehkehkeh