Dododots,

Kerjasama Antara Jenama Penjagaan Kulit Tempatan Dododots Dengan myBurgerLab

Isnin, Ogos 08, 2022 Mahamahu 0 Comments

Bukan setiap hari anda mendengar tentang kerjasama antara jenama kecantikan dan jenama makanan & minuman. Sukar untuk membayangkan hubungan antara penjagaan kulit dan makanan.



Jadi, apa yang berlaku apabila anda meletakkan ahli makmal burger dan pasukan tampalan jerawat bersama-sama? Nah kejutan demi kejutan! Mereka mencipta tompok comel dalam bentuk makanan, sudah tentu! Malah, Dododots x myBurgerLab baru sahaja mengeluarkan tompok-tompok jerawat yang direka bentuk untuk kelihatan seperti telur sebelah atas yang cerah dan rakyat Malaysia tergila-gilakannya.



Dododots adalah yang pertama di Malaysia yang menjual tompokan jerawat yang kreatif (sesuatu yang comel anda akan melekat pada kulit anda untuk membantu menutup, melindungi dan meratakan jerawat anda). Komuniti dotters mereka (orang yang memakai dododot mereka) menerima kemas kini tentang perkara ini melalui e-mel. Tetapi seminggu sebelum pelancaran, mereka menghantar sekumpulan produk ini kepada pelanggan setia dan penyokong jenama mereka sebagai tanda terima kasih atas sokongan. “Sambutan daripada komuniti kami amat menggalakkan, mereka sangat menyukainya! Tompok-tompok itu bersifat estetik (siapa yang tidak suka telur sisi cerah?), mempunyai personaliti dan melakukan kerja yang sangat baik untuk membantu anda berasa comel sambil menutup jerawat anda. - Ethan Wong, Pengasas Dododots”.



Esther Erin, pengasas Dododots yang lain turut menggunakan Facebook untuk berkongsi mesej yang tulus: “Kenapa myBurgerLab? Kerana saya benar-benar percaya kita berkongsi nilai yang sama dan fokus pada satu perkara - Ohana. Kami mengutamakan orang termasuk ahli pasukan kami, rakan kongsi penghantaran, pelanggan dan banyak lagi. Saya benar-benar geeking kerana jika anda memberitahu diri saya yang lebih muda saya akan bekerjasama dengan salah satu jenama kegemaran saya, saya akan mengatakan apa yang anda minum malam tadi kerana... Adakah mabuk anda bercakap?" Sekarang, dia memetik mabuk kerana itu adalah salah satu burger terkenal di myBurgerLab!



Apakah cara yang lebih baik untuk meraikan semangat #sokonganlokal daripada mengadakan dua jenama tempatan bekerjasama antara satu sama lain sempena bulan Merdeka? Dododots menolak sempadan kerjasama jenama dengan bekerjasama dengan jenama bukan kecantikan. Pengasas percaya bahawa kerjasama seperti ini akan membantu menjangkau lebih ramai orang yang bergelut dengan rasa tidak selamat kulit untuk berasa sihat walaupun pada hari kulit yang teruk.



Untuk masa yang terhad sahaja, tompok jerawat ini akan tersedia dalam pembungkusan Dododots x myBurgerLab eksklusif (kuantiti terhad sahaja). Anda boleh mendapatkannya pada harga awal sebelum 10 Ogos sebelum ia kembali kepada harga biasa RM18 untuk 24 tompok telur. Dododots juga akan membuka kedai di Lokafest 2.0 - Kedai K.L pada 27 dan 28 Ogos. Promosi istimewa akan tersedia di sana juga - untuk dimenangi!









0 Pandangan: