Ayam Goreng,

Menu Sempurna Serba Baharu Daripada Jackson’s Fried Chicken

Rabu, Jun 22, 2022 Mahamahu 2 Comments

Jika ada satu perkara yang rakyat Malaysia benar-benar suka, sudah semestinya makanan! Juga tidak salah jika dikatakan, makanan yang paling digemari ramai ialah ayam goreng rangup yang penuh berperisa. Dengan harapan untuk memenuhi cita rasa rakyat Malaysia dan meraikan rasa cinta terhadap kepelbagaian makanan tempatan, foodpanda kini menawarkan menu yang cukup sempurna dan serba baharu yang menyajikan ayam goreng yang cukup lazat.



Walaupun Jackson’s Fried Chicken bukanlah restoran hidangan ayam goreng yang baru, namun ia masih lagi yang terbaik. Beroperasi sejak 2020, Jackson’s kini telah mengorak langkah dengan membawakan lebih banyak lagi hidangan citarasa tempatan ke dalam segmen perkhidmatan makanan segera. Menu baharu dan ditambah baik itu menggabungkan hidangan tempatan yang digemari ramai seperti Nasi Lemak dan pelbagai pilihan pencuci mulut yang pastinya memikat selera anda. 



Anda tidak tersalah lihat! Dengan hasrat untuk mengangkat hidangan ayam goreng ke satu tahap yang lebih tinggi, Jackson’s menggabungkan ayam goreng rangup dan lazat mereka dengan hidangan kebanggaan rakyat Malaysia, Nasi Lemak yang enak lagi beraroma! Para pelanggan kini boleh menikmati Nasi Lemak dengan Jackson’s Popcorn Chicken, sama ada yang berperisa asli atau perisa pedas berapi! Memang sumpah sedap!



Walaupun bukanlah hidangan tempatan, namun kentang wedges rangup berkeju yang digemari ramai adalah antara penambahan terbaharu di dalam menu Jackson’s. Dilimpahi dengan sos keju yang enak, ianya pasti merangsang selera anda. Bukan setakat itu sahaja, satu lagi hidangan tempatan iaitu Bubur Ayam turut dimasukkan ke dalam menu Jackson’s Fried Chicken. Hidangan yang menyelerakan ini, digabungkan dengan ketulan ayam rangup menjadi satu hidangan sempurna yang mampu menenangkan jiwa. Bubur yang dimasak sempurna ini juga boleh dinikmati sama ada dengan ketulan ayam rangup berperisa asli atau pedas.
 


Nikmati Double Chocolate Muffin yang pasti cair di dalam mulut anda. Muffin istimewa ini padat dengan cip coklat dalam setiap gigitan dan tiada yang lebih sedap berbandingnya. Selain daripada itu, pelanggan juga boleh memilih Banana Chocolate Chip Muffin, satu kombinasi klasik yang memberikan keseimbangan rasa pisang dan coklat yang sempurna. 



Ada banyak lagi! Biscoff Baked Cheesecake adalah salah satu daripada menu baharu yang pastinya akan merangsang deria rasa anda. Ia sememangnya seperti yang diimpikan oleh semua penggemar biscoff. Akhir sekali, nikmati keenakan Burnt Cheesecake yang pastinya akan membuat anda ingin cuba lagi.



Jangan berlengah lagi! Pesanan boleh dibuat menerusi foodpanda dan pastikan anda tidak lupa untuk melihat menu baharu yang disediakan di sini! Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Jackson’s dan penawaran terbaharu mereka, sila ikuti Instagram mereka juga!







2 ulasan:

  1. tak pernah tahu pun the jackson nih heheh.. tq share

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baru tahu juga dalam Foodpanda ada order

      Padam