Earl Grey Coffee,

The Alley Mengeluarkan Empat Minuman Baru Berasaskan Kopi Dan Koko Hojicha

Selasa, Jun 28, 2022 Mahamahu 0 Comments

Jenama teh gaya hidup, The Alley bersedia untuk melancarkan rangkaian minuman berasaskan kopi serta minuman teh istimewa dalam Siri Kopi dan Siri Masa Terhad mereka untuk penggemar kopi dan teh di seluruh Malaysia. Alley-ians akan dapat menikmati minuman Signature Iced Coffee, Mocha dan Cappuccino yang serba baharu The Alley daripada Siri Kopinya pada harga hanya RM12.90.



The Alley juga akan mengeluarkan minuman Siri Masa Terhad istimewa mereka, Earl Grey Coffee dan Hojicha Cocoa masing-masing pada harga RM10.90 dan RM12.90. Kesemua lima minuman akan tersedia mulai 27 Jun 2022 dan seterusnya di kedai The Alley terpilih di seluruh Malaysia.

Siri Kopi Premium The Alley


Selain daripada tiga minuman yang ditawarkan dalam The Alley’s Coffee Series iaitu Americano, Latte dan Matcha Coffee, The Alley akan mengeluarkan pilihan tambahan Mocha, Signature Coffee dan Cappuccino untuk penggemar kopi Malaysia mempunyai kebebasan memilih kopi pilihan mereka. Mocha adalah minuman berasaskan kopi yang sesuai untuk mereka yang menggemari rasa coklat dengan sedikit kopi yang halus manakala Cappuccino ialah minuman kopi berasaskan espresso yang dicampur dengan susu kukus dan ditambah dengan buih susu.

The Signature Coffee ialah minuman istimewa yang mesti diminum dari The Alley's Coffee Series kerana ia mengandungi biji kopi segar dan dibancuh secara premium yang dilengkapi dengan susu berkualiti untuk peminum kopi menikmati secawan kopi yang sihat dan memuaskan.

Siri Masa Terhad Eksklusif The Alley

 
The Alley juga akan melancarkan dua minuman edisi terhad di bawah Siri Masa Terhad mereka, Earl Grey Coffee dan Hojicha Cocoa. Kopi Earl Grey ialah adunan unik daun teh earl grey yang diselitkan dalam susu dan ditambah dengan kopi yang dibancuh untuk menikmati secawan teh bunga wangi yang selesa dengan sedikit kafein, sesuai untuk penggemar teh dan kopi.



Bagi mereka yang bukan peminum kopi, The Alley mempersembahkan Hojicha Cocoa mereka yang serba baharu. Koko Hojicha ialah minuman yang merangkumi aroma tanah dari daun teh hijau hojicha dan kebaikan coklat coklat yang menjadikan pilihan minuman yang sesuai apabila anda perlu berehat.

Lima tambahan baharu The Alley dalam Siri Kopi dan Siri Masa Terhad akan tersedia dalam kedua-dua pilihan panas dan sejuk pada hidangan sebanyak 500ml setiap cawan. Untuk maklumat lanjut mengenai The Alley’s Coffee dan Siri Masa Terhad, nantikan laman Facebook The Alley’s Malaysia dan Instagram di @thealley.my.







0 Pandangan: