Hilton Kuala Lumpur,

Hilton Kuala Lumpur Melancarkan Ruang Kerjasama Serba Baharu

Selasa, Jun 21, 2022 Mahamahu 0 Comments

Hilton Kuala Lumpur telah mengumumkan penyiapan Ruang Kerjasama yang telah diperbaharui yang amat ditunggu-tunggu, yang terdiri daripada reka bentuk semula RM21 juta dan peningkatan teknologi terkini untuk meningkatkan pengalaman keseluruhan dan kualiti mesyuarat dan acara.



Selaras dengan konsep Ensemble Hilton untuk menghubungkan ruang, manusia dan idea, matlamat Hilton Kuala Lumpur untuk Ruang Kerjasama baharunya adalah untuk mewujudkan mesyuarat yang bermakna. Ruang kerjasamanya direka bentuk untuk menjadi tangkas, santai dan sangat menarik, mewujudkan fleksibiliti untuk memenuhi keperluan kumpulan dan acara yang berbeza dari semua saiz.





Pengubahsuaian besar ini menampilkan candelier yang dipanggil The Verve. Ia dibangunkan oleh LASVIT, sebuah syarikat pembuatan kaca dan reka bentuk Czech yang progresif yang terkenal dengan pemasangan buatan tersuai yang menakjubkan yang dipamerkan di seluruh dunia. Candelier Verve diinspirasikan daripada pergerakan tarian dan dibangunkan bersama-sama dengan LTW Singapore Pte Ltd. Pergerakan seorang penari ditangkap dalam karya seni kaca kristal Bohemia yang dibuat untuk memberi inspirasi kepada pengunjung hotel dengan tenaga seperti cecairnya. Pergerakan tarian diwakili oleh warna yang digunakan untuk komponen kacanya, di mana warna warni boleh dilihat dari sudut yang berbeza.





Bilik tarian besar juga dilengkapi dengan senarai teknologi baharu yang mengagumkan yang lain untuk memudahkan mesyuarat pintar. Chargifi menggalakkan kecekapan, membolehkan perwakilan kekal berhubung pada setiap masa dengan pengecasan wayarles untuk peranti mereka, jadi mereka tidak pernah kehabisan kuasa. Flip, carta selak digital inovatif yang direka untuk sumbang saran yang mudah.
Diketuai oleh Chef Eksekutif Kazi Hassan, pasukan chef antarabangsa Hilton Kuala Lumpur yang terkenal, mengorak langkah ke hadapan dalam ciptaan kulinari dengan menu sentiasa disediakan yang menampilkan hasil segar dan sumber tempatan untuk menyemarakkan kehadiran hadirin mesyuarat sepanjang hari. 





Terletak di Collaboration Spaces, Delicatessen and Barista Cafe adalah yang pertama seumpamanya di Malaysia dan menyajikan campuran kopi Sabah yang ditempah khas untuk Hilton Kuala Lumpur supaya para delegasi boleh menikmati kopi gred barista yang baru dibancuh pada bila-bila masa. Menampilkan pencahayaan hangat dan perabot lounge kontemporari, Ruang Tamu mencipta semula pengalaman kediaman, menyajikan pastri yang baru dibakar terus dari ketuhar.





Dengan teknologi terkemuka, pilihan kulinari dan layanan dan perkhidmatan yang memenangi anugerah, pra fungsi serba boleh dan Ruang Kerjasama secara ajaib berubah menjadi perkahwinan impian atau tempat makan malam gala yang sempurna. Daripada masakan Cina hingga Barat, pilihan makan malam jamuan termasuk menu daripada Chynna, Iketeru, Graze atau tetamu boleh memilih untuk memilih menu istimewa yang dipilih susun secara eksklusif untuk acara mereka.





Kedudukan sebagai Hotel Mesyuarat Teratas APAC di Malaysia oleh Cvent, Hilton Kuala Lumpur terletak di lokasi strategik di hab komersial KL Sentral, menghubungkan tetamu ke semua kawasan utama termasuk pusat bandar KL untuk kemudahan perniagaan. Hotel ini mempunyai 512 bilik dan suite, 50 ruang pertemuan dan kerjasama, 10 restoran dan bar yang memenangi anugerah, dan lounge eksekutif dengan perkhidmatan yang diperibadikan.

Untuk tempahan dan pertanyaan sila hubungi 03-2264 2264, atau e-mel KULHI_CB@hilton.com, atau layari hiltonmalaysia.com/meetings.








0 Pandangan: