Bangi,

Pilih Kasut Baru Di Hypershoe Cawangan KIP Mall Bangi

Khamis, Oktober 19, 2017 Mahamahu 18 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Nak kata raya dah lama lepas tapi mungkin tahun baru nak juga dapat kasut baru betul tak. Jadi mana selalu korang pilih untuk beli kasut baru dekat bundel atau supermarket? Semua tu tak menjamin kepuasan dalam mencari sesuatu yang kita nak guna lama betul tak.


Kali ni Maha nak bawa korang beli belah kat satu kedai kasut baru buka cawangan baru mereka di KIP Mall Bangi. Kedai kasut Hypershoe nama kedai tu dan sebenarnya ia telah ada 32 cawangan seluruh Malaysia dan telah mula operasi sejak tahun 1996 lagi. 


Alamat cawangan Bangi :
Lot M-02, M-03, M-04, M-05, G-05/2,
KIP Mall Bangi, No 1 Jalan Medan Bangi,
Off Persiaran Kemajuan, Seksyen 6,
Bandar Baru Bangi, 43650 Selangor

Kalau kedai baru ni mesti ada brand baru dan design terbaru sebab tu Maha pergi hari tu. Memang betul seronok pergi kedai kasut ni masa pembukaan mereka pada korang boleh cari kasut untuk semua jenis kegunaan. Daripada untuk lelaki macam Maha ni, untuk wanita yang nak bergaya dengan kasut baru juga untuk anak-anak yang nak hadiah kasut dari ibu mereka semua ada kat sini.



Bagi lelaki macam Maha ni kasut jenama Mix Point dan Mix Point Sport Men adalah pilihan yang paling menarik kat sini. Tengok lah sini dekat rak kasut tu macam-macam warna dan rupa ada. Sehingga rambang mata nak beli sebab jenama Mix Point ini sangat selesa dan rupa yang trendy. Jadi kerana itu Maha telah ambil satu kasut daripada jenama ini.




Ini dia kasut yang Maha telah beli hari tu warna brown dan kulit sesuai untuk bawa ke office dan juga majlis koperat. Cantik tak berkilat tak kasut ni. Bagi Maha ia memenuhi kehendak dan memukau mata masa datang tu. Saiz semua ada daripada 40 hingga ker 45 nak cari senang selagi stock masih ada. 


 


Kemudian bahagian wanita pula boleh pergi cari jenama Vetini dan ada Mix Point Sport Women khas untuk wanita yang lasak. Maha tak pandai sangat nak ulas pasal kasut wanita ni sebab jiwa wanita sahaja yang tahu apa mereka nak. Kadang-kadang tu boleh duduk satu hari semata-mata nak cari kasut sahaja kat satu kedai. Jadi wanita-wanita luar sana mungkin sini pilihan terbaik untuk korang cari kasut.



Pada ibu bapa yang datang bawa anak untuk cari kasut tak kisah lah kasut sekolah ker atau kasut untuk jalan-jalan kat sini pun ada. Jenama yang popular untuk kanak-kanak adalah MP Kids. Tengok kasut untuk kanak-kanak dari semua peringkat usia sewal 3 tahun boleh jalan sehingga remaja yang sekolah menengah pun ada kat sini.



Oleh Kerana dapat kasut baru Maha terus pakai tak sabar hari pertama kerja tu ramai kawan-kawan tegur sebab nampak lain sangat kasut tu bergaya. Puas hati datang sini design terkini dan banyak pilihan senang nak cari. Lepas ni korang dah tahukan kat mana nak cari kasut yang cantik dan menawan hati boleh pergi ker Hypershoe cawangan seluruh Malaysia. Selamat membeli belah ok.

Maklumat lanjut layari :




18 ulasan:

  1. Singgah. Lama tak komen kat sini.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mai lah singgah sini selalu ada makanan sedap2 wakakakaka...

      Padam
  2. cantik2 pilihan kasut. nisa memang gila kasut !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita tahu tengok kasut Nisa pun cantik2 hehehehe...

      Padam
  3. cantik2nya kasut dia, lama dah x shopping kasut baru ni. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wow awak tak payah shopping kasut datang kat awak heheheh ehhh..

      Padam
  4. Bestnya dpt pilih2 kasut..kalau akak sure pening nak pilih sbb akak ni jenis rambang mata...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul akak ni baru sikit saya tunjuk ada banyak lagi berpuluh kasut lagi hehehehe...

      Padam
  5. wow, ada banyak pilihan, design pun best

    BalasPadam
    Balasan
    1. Design terkini kat kedai ni cantik..

      Padam
  6. Wahh laju je maha ni. Bila buka tu. Baru pergi minggu lepas mr diy kt warta tu. Selalu naaik lif. Kali ni naik escalator nmpk la.kedai baru tu tak smpat sggh lagi sebab dah lambat kedai pun nk tutup lg 30 min🤣

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heheheheh kita yang baru mesti laju wakakakaka..

      Padam
  7. cantinya kasut! lama dah sha tak membeli kasut *tipu je* kalau pergi situ msti rambang mata

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehehehe orang perempuan mesti beli juga

      Padam
  8. Bagusnya. Kasut untuk semua ada dekat sini, tak perlulah merata cari kasut untuk kita dengan anak-anak

    #TheRealBloggerMak

    BalasPadam
  9. hahahha jgn jealous uollss..hahahha

    BalasPadam
  10. Menarik juga kasut2 yang dijual di sini. Tgk next bajet macam mana, macam nak cari sepasang kasut baru je nie

    BalasPadam