Alhamdulillah Jus Lutox Dnars Akhirnya Beri Tanda Positif Pada Kesihatan Mak Dan Ayah

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Korang ingat tak sebelum balik raya hari tu Maha ada update post tentang Jus Lutox Dnars yang Maha bawa balik untuk mak dan ayah. Jus itu sangat-sangat memberi kesan positif kepada kesihatan mak dan ayah Maha. Seronok bila kita tengok orang yang kita sayang bertambah sihat dan terjaga.


Almaklumlah orang tua kalau nak musim perayaan ini mereka lah yang paling sibuk nak sambut anak menantu dan cucu-cucu pulang beraya. Tambahan pula tahun ini semua ahli keluarga Maha balik kampung kat Jengka Pahang untuk beraya bersama-sama. Jadi mereka lah paling excited nak buat persiapan nak semua sempurna.


Kita ni tak boleh tengok mak ayah buat kerja berat sikit jadi risau sebab faktor usia kan. Jadi untuk memberi tenaga dan kesihatan tambahan Maha bawa balik hari tu Jus Lutox Dnars untuk mereka. Sekarang ni dah 16 hari mak ngan ayah amalkan minum jus ini setiap hari nak tahu juga apa kesan kepada mereka.

Teruslah call nak tahu dan berita gembira yang Maha terima sebab bila dengar mak dan ayah makin sihat katanya. Sebelum ini ayah Maha ada masalah sakit kat bahagian pinggul. Nak bediri lama tak boleh kena duduk atas kerusi. Tambah sukar waktu nak laksanakan solat nak bangun dan duduk tu sakit sian dengar.


Tapi setelah ayah amalkan minum setiap pagi tanpa miss katanya sakit bahagian pinggul tu makin kurang. Walaupun tak baik sepenuhnya tapi kalau nak berdiri lama sikit pun dah semakin ok. Seronok dengar cerita ayah pasal perubahan yang dialaminya.


Begitu juga dengan emak. Hari sebelum raya tu sibuk kat dapur buat rendang masak ketupat lah semua dia nak buat. Kita ni tolong sikit-sikit lah sebab ni masa nak rasa air tangan mak rindu hehehe. Pastu lagi sibuk kemas kat dalam rumah untuk menyapu, mengemop dan juga tukar yang baru. Memang mak Maha adalah seorang surirumah yang sangat aktif.


Jadi kadang-kadang mak mengadu yang dia penat dan letih sangat bila buat kerja rumah ni. Jadi Maha bagi mak minum juga Jus Lutox Dnars ini sebab khasiatnya boleh bagi tenaga tambahan. Memang betul mak cakap yang dia rasa dapat buat kerja dengan senang dan tak cepat rasa penat. Tambah-tambah seronok lah bila dengar berita gembira ni.


Maha pun apa lagi cuba juga amalkan minuman jus ini. Bukan untuk orang tua jer tau minuman ini tapi untuk umur baya Maha atau remaja yang muda boleh amalkan minuman kesihatan ini. Jus ini adalah gabungan 12 jenis buah-buahan yang menyihatkan badan. Cuma kanak-kanak bawah umur 6 tahun dan ibu mengandung tak sesuai untuk minum.


Jangan risau yang produk Jus Lutox Dnars ini telah diiktiraf Halal daripada JAKIM dan mendapat GMP Certificate. Mereka memang mengutamakan kualiti dan khasiat dalam setiap produk keluaran mereka. Sapa yang dapat kebaikan ini adalah kita yang mengamalkannya betul tak. Jom tonton video testimoni ini mesti korang pun nak cuba. 


Harga satu botol minuman Jus Lutox Dnars ini hanya RM100.00 untuk semenanjung dan RM110.00 bagi Sabah dan Sarawak. Kalau korang nak juga bagi sihat pada insan yang korang sayang boleh lah dapatkan jus ini sekarang. Beli secara online kat laman web mereka terus boleh sampai ke rumah. Hadiahkan insan tersayang dengan minuman kesihatan ini. Selamat mencuba semua.

Tempahan dan juga pertanyaan layari :-
Laman web : www.lutox.com.my
Tel : 016-261 4435





{ 14 comments.. read them below or add one }

Ummi Zarra Ummi Zarra 10 July, 2017
Betul2 berkesan. mak nora pun dh gune produk ni. kali ni nora pula yg guna.
Neyra Shazeyra Neyra Shazeyra 10 July, 2017
ayah selalu pakai krim lutox tu. tatau dah ada jus .
mrhanafi mrhanafi 10 July, 2017
Alhamdulillah.. Ada kesan positif la yang kita mahukan.

Terus amalkan jus Lutox
Sally Samsaiman Sally Samsaiman 10 July, 2017
Bagusnyaaaa....anak yg baik ni...elok bg kat mak ayah...Sally macam nak beli suruh ibu cuba plak laa
Maha Mahu Maha Mahu 10 July, 2017
Yes betul lah tu kita pun minum juga hehehe..
Maha Mahu Maha Mahu 10 July, 2017
Ada KKM ada Halal dan GMP
Maha Mahu Maha Mahu 10 July, 2017
Ohh ada krim ker kita tahu yang minum ni jer boleh try nanti
Maha Mahu Maha Mahu 10 July, 2017
Alhamdulillah seronok tengok mak ayah sihat..
Maha Mahu Maha Mahu 10 July, 2017
Nak jadi anak bagus kena beli untuk family juga heheheheh wakakaka
Muhamad anuar Marsib Muhamad anuar Marsib 10 July, 2017
Alhamdulillah...
Testimoni yang sangat bermanfaat.... Semoga emak dan ayah Mahamahu sentiasa sihat... Beruntung mereka ada anak yang boleh menjaga mereka..
Maha Mahu Maha Mahu 10 July, 2017
Aminnn terima kasih doakan mak ayah Maha moga semua kita boleh jadi anak yang baik untuk mereka.
Hasrul Hassan Hasrul Hassan 10 July, 2017
Pertama kali dgr ni, alhamdulillah jika beri kesan positif, tu rasi ngan badan la tu.
Maha Mahu Maha Mahu 11 July, 2017
Betul lah tu bro kan. suka tengok mak ayah bertambah sihat..