Buffet,

Buffet Hujung Minggu dan Dinner Show Hari Ibu Di Rougeur

Isnin, Mei 04, 2015 Mahamahu 0 Comments

Buffet Hujung Minggu dan Dinner Show Hari Ibu Di Rougeur - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Mesti ramai tercari-cari tempat untuk celebrate hari ibu special kali ini. Ye lah kita bukan selalu dapat luang masa dengan kuarga terutama yang duduk jauh dari ibu bapa. Ada satu lokasi tempat yang Maha nak suggest pada korang untuk sambut hari ini special dan best. 


Ini lah tempatnya Rougeur di Kuala Lumpur. Di sana Dinner Show Hari Ibu menyediakan 'lima kursus makan' yang menyelerakan buat korang dan keluarga sambil menikmati persembahan dari Bintang Planet daripada Apeks, "Douglas Lim". Selain itu, setiap keluarga boleh bergambar bersama keluarga dengan photographer khas untuk di abadikan sebagai kenangan serta pelbagai hadiah istimewa untuk di menangi.






Bagi anda yang nak buat tempahan untuk hari ibu ini sila layari laman web www.rougeur.my for mendapat maklumat tentang harga makan malam dan macam2 lagi tawaran yang ada.

Alamat:
First Floor, Menara Tokio Marine Life
(dahulunya Menara TM Asia Life, sebelah Megan Avenue I)
189, Jalan Tun Razak
50400 Kuala Lumpur

Arahan:
Untuk sampai ke Menara Tokio Marine Life, masuk melalui Jalan Mayang Sari (dahulunya Persiaran Hampshire) dari Jalan Ampang/Jalan Tun Razak