1Utama,

Kegembiraan Dan Kasih Sayang Dalam Sambutan Krismas di 1Utama

Khamis, Disember 11, 2014 Mahamahu 0 Comments

Kegembiraan Dan Kasih Sayang Dalam Sambutan Krismas di 1Utama - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Kat korang rasa nak sambut krismas tahun ni? Mahamahu ada satu lokasi istimewa yg bukan sahaja memberi keseronokan tapi juga kebahagiaan dalam merasai sambutan krismas tahun 2014. Mana lagi kalau bukan di pusat membeli-belah keempat terbesar di dunia yg telah di iktiraf dari 28 November - 28 Disember 2014.

 

Mahamahu sudah jejak kaki ke dalam 1Utama untuk melihat sendiri kemeriahan dekorasi memenuhi setiap ruang pusat membeli belah ini. Menggunakan tema "A Rustic Woodland Krismas - Love & Joy" anda boleh nampak pelbagai watak di gunakan dalam memeriahkan suasana krismas yg bakal di sambut kurang dari 2 minggu.



Luar dan dalam, pengunjung dapat merasai hutan-hutan aneh di mana mereka akan bertemu beruang montel kutub, squinty bermata musang, tupai, burung hantu, rakun, penguin dan banyak watak-watak lain yang berpeluang untuk anda mengambil gambar. Salji pokok Krismas dengan lampu dongeng berkilauan dan perhiasan yang indah untuk menambah hiasan atmosfera di pusat membeli-belah merelisasikan keceriaan musim cuti kali ini.



Bukan itu sahaja, pengunjung akan banyak ganjaran yang menarik untuk sepanjang mereke membeli-belah di sini. Hadiah seperti baucar tunai ONECARD, set hadiah Body Shop, troli buruk,  meja kalendar 1Utama dan banyak lagi barangan percuma menanti. Ini akan tersedia untuk penebusan percuma di 1 Utama. Banyak lagi jualan Krismas dengan tawaran diskaun yang besar-besaran. 


Masa anda untuk dekat dengan pelakon dan menikmati pertunjukan dan program-program khas seperti kumpulan pancaragam, penyanyi koir karol kegemaran anda dan tarian yang menarik untuk anda musim ini. Setiap hari minggu akan ada persembahan ini kalau nak tahu anda boleh tgk jadual yg telah di sediakan




Di sini juga terdapat pelbagai perkara 1Utama sibuk menganjurkan aktiviti krismas dan bengkel untuk anak-anak. Bawa anak kecil bermain seharian di 1Utama. Semasa bengkel kanak-kanak akan berseronok menyertai dalam, membuat seni sendiri dan kerajinan mereka untuk membawa pulang untuk berkongsi dengan semua rakan-rakan mereka dan keluarga. Bila anda nak dtg sini segera dan masih ada lagi sampai tahun depan. 


Maklumat lanjut tentang atucara, promosi dan hadiah2 menarik anda boleh dpatkan di laman facebook 1Utama iaitu www.facebook.com/1Utama atau hubungi Customer Service Centre at 03-7710 8118 atau laman web www.1utama.com.my. Mahamahu dah sampai anda bila pula ok. Selamat berhibur.