Mahamahu,

Shell Easy Win Masih Berpeluang Rebut RM40,000

Rabu, Ogos 27, 2014 Mahamahu 0 Comments

Shell Easy Win Masih Berpeluang Rebut RM40,000 - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Sebelum ni Mahamahu ada post berkaitan dengan contest dari Shell iaitu Shell Easy Win bukan. Kalau tak ingat meh baca kat sini [klik sini] ada detailnya. Kali ini Mahamahu nak mengingatkan anda sekali lagi bahawa contest ini masih berlangsung dan anda masih ada banyak peluang untuk menjadi pemenang.


Anda rasa tak bertuah sekarang tapi sapa tahun nasib anda di kemudian hari. Jgn sampai anda gigit jari tidak berpeluang menang RM40,000 seperti mana yg di menangi oleh mereka ini. Di bawah ini adalah antara senarai nama yg telah menjadi pemenang untuk contest Shell Easy Win tahun ini. Bukan tak ada yg menang dah ramai jadi pemenang dan mungkin minggu ini adalah anda sapa tahu.


Mahamahu sendiri telah hantar penyertaan yg banyak setiap kali pergi jalan mesti singgah isi minyak atau memberli belah di Shell. Mudah jer anda nak dapat wang tunai RM40,000 caranya hanya berbelanja RM30 dalam satu resit di stesen Shell dan juga isi borang penyertaan anda dan anda ada banyak peluang untuk menang. Contest ini berlangsung sehingga 14 September 2014 ini sahaja. Bukan sahaja hadiah utama tapi anda juga berpeluang untuk menang RM300 untuk setiap minggu juga wow....


Kalau anda rasa nak lagi banyak hadiah menang anda juga di berpeluang untuk menyertai pertandingan Shell Easy Win di Instagram anda. Ada lagi peluang anda untuk menang voucher RM50 setiap minggu. Caranya mudah jer mai Mahamahu ajar anda yg tak pasti lagi tentang contest di Instagram ini.

Cara penyertaan contest Shell Easy Win di Instagram
1) Ambil gambar Shell Easy Win (poster, borang dan kotak penyertaan) yg didapati di Stesen Shell 
2) Tulis kapsyen paling kreatif
3) Sertakan hashtag #ShellEasyWin
4) Pos dan berkongsi di akaun Instagram anda! (pastikan akaun instagram anda public)


Mahamahu pun dah hantar penyertaan termasuk beberapa kawan yg lain. So anda pun ada peluang lagi untuk menang bukan sahaja RM40,000 tetapi untuk menang voucher RM50 dari Shell setiap minggu. Mahamahu rasa teruja sgt nak tahu sapa bakal menang lagi minggu depan adakah anda atau Mahamahu. Jom kita sertai sekarang juga.