#NNRaya,

Mahamahu di #NNRaya Open House 2014 Bersama Ambi Pur Dan UMobile

Khamis, Ogos 28, 2014 Mahamahu 0 Comments

Mahamahu di #NNRaya Open House 2014 Bersama Ambi Pur Dan UMobile - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Dah habis pun bulan Syawal sebulan kita beraya. Tapi masih ada lagi yg buat open house tak apa tak salah belanja org makan kan hehehe. Mahamahu sendiri pun suka pergi open house seperti open house Nuffnang yg telah di adakan pada 23 Ogos 2014 yg lepas. 


Meriah tak terkata ye majlis yg lebih di kenali sebagai #NNRaya tu. Tambahan pula di taja oleh nama2 besar di Malaysia iaitu Ambi Pur selaku pewangi rasmi pada majlis tersebut dan juga UMobile selaku penghubung rasmi Nuffnang bersama dengan blogger di Malaysia. Wow bertambah meriah open house #NNRaya kali ni. Bertempat di  Wanaka the Bungalow, Damansara Heights satu lokasi yg cukup special lain daripada konsep #NNRaya sebelum ini. 



Bermula jam 3.00ptg pendaftaran semua blogger dtg berpusu-pusu memang ramai sampai penuh ruang pendaftaran kat dalam bungalow tu. Masa ni lah dpt kenal dengan rakan2 blogger lain yg tidak pernah jumpa sekadar tegur di alam maya sahaja. Mahamahu dapat jumpa kawan baru seperti OrenchLadee, kak Anfaal Ridhuan, kak Hanny Abdullah dan ramai lagi maaf lah tak dpt nak tulis nama tak ingat hehehe...



Pasti bila dtg #NNRaya Open House 2014 ni mesti semua org nak hadiah kerana tak pernah kecewa dengan hadiah2 yg di tawarkan. Mahamahu pun antara org yg gila nak hadiah. Tgk pada hadiah2 yg di sediakan dengan game yg menyeronokan memang rasa teruja. Terutama sekali hadiah no 1 cabuatn bertuah iaitu Samsung S5. Tapi bukan rezeki Mahamahu tahniah rakan blogger yg telah menang.


Ucapan terima kasih kepada penaja utama yg menjadi peneraju kepada #NNRaya kali ni. Tanpa penaja utama iaitu Ambi Pur dan UMobile serta WowPhotobooth. Ambi Pur pewangi yg mewangikan seluruh bungalow tu dengan wangian yg istimewa. Ambi Pur yg telah keluar dengan produk wangian baru iaitu procuk Ambi Pur Air Effects New Zealand Springs dan juga Ambi Pur Freshness Hawaiian  Flower. Mahamahu pun dpt bawa pulang hadiah special dari Ambi Pur kerana menang hadiah dalam contest Ambi Pur bersama dengan penyampai.



Selain itu juga UMobile antara penaja utama #NNRaya kali ini. UMobile yg juga memberi peluang kepada semuan pengunjung untuk menghubungi rakan dan org tersayang dalam masa 2minit secara percuma special pada hari itu sahaja. UMobile yg juga penaja kepada hadiah utama pada hari itu dan juga hadiah seperti tambah nilai RM50 dan RM30 Mahamahu pun dpt juga tau, mesti anda jelous kan.



Dah pasti best lagi dpt bergambar dengan WowPhotobooth yg menyediakan booth untuk sessi bergambar dan juga bergaya pada hari tu. Maklumlah dtg dengan baju raya yg baru2 dan cantik sayang kalau tak bergambar bersama rakan2 blogger lain. Mahamahu pun tak putus2 untuk bergambar sampaikan hampir 3 4 kali asyik muka Mahamahu jer kat WowPhotobooth tu hehehehe. 

 


#NNRaya kali ini di meriahkan lagi bukan sahaja dengan hadiah dan permainan tetapi juga ada aktiviti memasak daripada seorang blogger masakan yg cukup popular. Sapa tak kenal Kasih Aleeya yg turut memasak menu special beliau hari tu. Mahamahu juga menjadi antara taster pada hari tu masak kuah Lontong memang sedap u oll..


#NNRaya Open House 2014 kali ini adalah satu kenangan paling meriah dan paling bermakna buat Mahamahu. Harap dapat mengeratkan lagi hubungan antara blogger yg jauh di mata tapi dekat di alam maya. Mahamahu pun dah 3 tahun bersama dengan Nuffnang ni dan dah banyak juga projek dengan mereka. Harap tahun2 mendatang akan lebih lagi lah yer Insha Allah hehehe.. Kawan2 semua yg ada pic dlm ni boleh lah tag ok. Selamat berhibur semua....