Mahamahu,

Tips Berjimat Dan Mampu Menang RM40,000 dengan Shell Easy Win

Jumaat, Ogos 08, 2014 Mahamahu 0 Comments

Tips Berjimat Dan Mampu Menang RM40,000 dengan Shell Easy Win- Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Mahamahu nak share cara untuk berjimat cermat dengan hanya mengisi minyak. Apa kaitan dengan isi minyak dan berjimat cemat. Banyak kaitannya kerana kita sebanar kurang faham bagaimana minyak kereta mampu membantu kita untuk mengurangkan kos hidup.


Setiap dari isi rumah akan ada bill atau pun pembayaran hutang2 lain setiap hujung bulan. Cuba bayangkan setiap hujung bulan habis separuh daripada gaji dengan bayaran semua bill2 dan hutang2 dengan bank. Tapi tahu tak bahawa kita boleh jimat penggunaan minyak dengan menggunakan Ron minyak yang betul. Untuk kelajuan lebih minimum dan juga jarak perjalan lebih jauh boleh gunakan Shell FuelSave 95. Lebih jimat kilometer setiap kali perjalanan anda, manakala Shell V-Power pula memberikan kelajuan lebih maksima dan lebih lancar. 


Kat situ dah banyak jimat selain itu juga anda boleh isi minyak pada waktu yg betul iaitu waktu malam atau awal pagi. Mahamahu memang suka isi minyak pada waktu malam memang paling sesuai. Kat situ sahaja dah menyelamatkan minyak kenderaan anda dan juga menyelamatkan wang anda. Selain itu juga anda boleh kumpul mata dengan Bonus Link di Shell dan secara automatik boleh buat petukaran barang keperluan anda lagi jimatkan. 


Sebenarnya lagi penting bila anda dah isi minyak Shell FuelSave 95 atau Shell V-Power atau membuat pembelian bernilai RM30 ke atas, anda berpeluang untuk menang RM40,000 dalam peraduan "Shell Easy Win". Percaya tak kat situ lagi membantu anda dan menjimatkan untuk anda. Makin banyak anda belanja di Shell makin besar peluang untuk menang wang tunai. Cara mudah sahaja Mahamahu ajar anda mcm mana nak menang duit tu.

Pertama : Buat pembelian minyak atau apa sahaja di Shell dengan nilai RM30 (kecuali pembelian rokok, minuman alkohol, eCard dan juga Touch 'n Go)


Kedua : Jawab soalan mudah dan lengkapkan butiran anda, kepilkan bersama resit asal (Borang dan jawapan bocor hehehe)


Ketiga : Masuk borang dalam kotak peraduan dimana2 stesen Shell seluruh Malaysia. 


Dengan cara ini anda bepeluang untuk memenangi wang tunai minggu bernilai RM40,000 dan dengan mengepam minyak Shell V-Power anda menggandakan kemenangan 2X hadiah wang tunai. Memang mudah kerana Shell nak membantu anda untuk merancang ekonomi keluarga anda. Peraduan "Shell Easy Win" telah belangsung sekarang dan akan berakhir hingga 14 September 2014. Jadi apa lagi jom pergi membeli di Shell dan gandakan peluang untuk menang wang tunai ini.