Blogger,

Sepetang Bersama Blogger & Yeos 2014 Adalah Yang Terbaik

Rabu, Mac 12, 2014 Mahamahu 0 Comments

Sepetang Bersama Blogger & Yeos 2014 Adalah Yang Terbaik - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Mahamahu antara tetamu yg menyertai Sepetang Bersama Blogger & Yeos 2014 yg di adakan di Saloma Bistro pada hari minggu yg lepas. Bagi Mahamahu ia adalah event paling berjaya dan terbaik untuk menghimpunkan blogger2 Malaysia. Sebelum ni Mahamahu pun ada buat entry persiapan sehari sebelum SBB 2014 boleh baca kat sini [klik sini].


Tahnaih kepada team Denaihati Network atas kejayaan penganjuran acara besar-besaran ini melibatkan lebih daripada 300 org blogger Asia Tenggara. Malaysia, Indonesia dan Brunei adalah antara negara yg mana bloggernya terlibat secara langsung dengan SBB 2014 ini. Mahamahu antara salah satu tetamu program tersebut rasa cukup berpuasa hati dengan penganjuran mereka.


Matlamat utama untuk menggabungkan blogger di serata Asia Tenggara telah tercapai dan mengeratkan hubungan antara blogger2 yg selama ini berhubung di dunia maya sahaja. Bagi Mahamahu yg masih tidak ramai kenalan rasa begitu teruja bila dpt jumpa begitu ramai blogger yg aktif di Malaysia ini. Walaupun tak dpat nak nyatakan di sini senarainya tapi Mahamahu tetap gembira kerana pengenalan yg sekejap ini memberikan hasil yg terbaik.


Ilmu daripada barisan panel2 yg memang cukup bepengalam dalam dunia blog sgt2 berguna. Ben Ashaari memberi tip untuk mencari ramai pembaca dan kenali pembaca anda boleh di guna pakai oleh semua blogger yg hadir. Blogger Red Mummy pula mengajar bagainama blogger boleh bahagikan masa dengan sebaiknya bersama keluarga dan kerjaya. Bagi blogger retis saudara Zarul juga memberi ilmu untuk terus berusaha dari bawah menjadi seorang blogger berjaya. 


Paling best blogger makan yg menjadi sifu Mahamahu iaitu saudara Hazman Fadzil memang memberi semangat untuk Mahamahu lebih berjaya dalam dunia blogger terutama blogger makan ini. Selain itu juga aktiviti selaingan seperti game, kuiz dan persembahan daripada Boni Kacak membuatkan acara meriah dan tidak bosan. Tambah lagi hadiah2 cabutan bertuah yg begitu banyak untuk semua hadiri memang membuatkan mata sentiasa segar untuk tunggu saat2 cabutan di buat. Walaupun Mahamahu tidak pernah bertuah tapi tumpang seronok tgk kawn2 dpt hadiah cabutan yg mahal2 geram puna ada.


Tapi tak apa segala kegeraman tu terubat juga bila Mahamahu di umumkan sebagai naib juara contest Sepetang Bersama Blogger & Yeos 2014 oleh pihak penganjur utama iaitu Yeo's. Terima kasih kerana memilih post Mahamahu dan meminati post tersebut, kalau kawn2 nak baca post yg menang tu boleh tgk kat sini [klik sini]. Apa pun terima kasih kepada penaja utama SBB 2014 iaitu Yeo's 'Pilihan Semulajadi' Mahamahu kerana telah memberi peluang kepada blogger ini untuk merasai sebuah majlis besar seperti ini.



Tanpa penja utama Yeo's pasti SBB 2014 tidak meriah dan di luar jangka. Terima kasih juga kepada penaja bersama iaitu Ephyra, Lazada, Al Ansar Health dan ramai lagi. Mahamahu seronok sebenarnya dpat berada dalam majlis ilmu sebegini dan berjumpa kawn2 blogger. Lepas ini kalau ada lagi sapa2 nak buat program bersama blogger boleh jemput Mahamahu. Tapi mesti kena ada hadiah caburan bertuah hehehehehe... Apa pun tahniah kepada team Denaihati Network anda memang hebat......