Denaihati,

Resepi Yeo's Fruit Cocktail Istimewa Daripada Mahamahu

Isnin, Februari 10, 2014 Mahamahu 0 Comments

Resepi Yeo's Fruit Cocktail Khas Dari Mahamahu - Salam sejahtera semua pembaca dan rakan2 setia blog makan Mahamahu. Kali ni Mahamahu nak buat satu resepi special khas menggunakan product Yeo's. Kalau sapa tak tahu Yeo's adalah pengeluar product minuman dan makanan terbesar di Malaysia sejak dari tahun 1940. Mengetengahkan minuman buah-buahan yg enak serta makanan segera yang lazat menjadikan jenama Yeo's begitu popular di Malaysia.


Tu sikit2 lah pasal sejarah Yeo's sebagai jenama minuman hebat di Malaysia so kat sini Mahamahu akan menggunakan product minuman Yeo's untuk di jadikan satu minuman koktail sihat dan segar kepada anda. Resepi nya Mahamahu beri nama Yeo's Fruit Cocktail dengan gabungan dua jenis perisa air minuman Yeo's yg sedap. Kalau nak tahu cara dan bagaimana air koktail ini di sediakan jom saksikan video yg Mahamahu telah sediakan untuk anda.



Huhuhuhu senangkan cara nak sediakan minuman koktail ini, Mahamahu boleh sediakan dalam masa tak sampai 5 minit pun cepat, mudah dan sedap. Jenama Yeo's menjadi pilihan Mahamahu kerana ia adalah minuman yang kurang gula dan pasti tidak menggunakan bahan pengawet di dalamnya. Jadi ia lebih sihat dan lebih segar untuk di jadikan minuman bagi majlis keraian atau majlis harijadi anda.


Kalau anda tak dapat salin resepi dan bahan2 yg di gunakan dalam video di atas, Mahamahu sediakan kat bawah ni resepi lengkap untuk anda, jom kita cuba.

Bahan-bahan :-
1 liter Yeo's Minuman Laici
1 liter Yeo's Teh Kundur
400g Buah-buahan campuran
Air batu

Cara penyediaan :-
1) Campurkan air Yeo's Minuman Laici dan air Yeo's Teh Kundur kedalam jag air.
2) Masukan buah-buahan campuran kedalam dan kacaukan
3) Masukan air batu kedalam minuman tadi untuk kesegaran
4) Boleh di hidangkan kepada tetamu

Yeo's Fruit Cocktail

Cukup mudah nak sediakan air koktail ini rasa tak payah nak masak2 kanak-kanak pun boleh sediakan. Tapi petua Mahamahu nak dpt campuran air yg sedap dan lazat, gunakanlah product minuman Yeo's sahaja kerana ia cukup sesuai. Jadi kalau sapa2 nak cuba Mahamahu galakan dan anda boleh gunakan perisa lain yg disediakan oleh Yeo's byk lagi perasa buah-buahan lain untuk anda try. Itu lah sebab Yeo's menjadi pilihan semulajadi Mahamahu dalam setiap hidangan minuman.



Kat sini ada lebih daripada 10 jenis air minuman Yeo's untuk anda cuba dan nikmati. Kalau buat majlis harijadi atau keraian tak kiralah besar atau kecil beli lah air minuman Yeo's harga berpatutan dan rasa yg cukup sedap. Mahamahu buat sambutan rumah terbuka pun gunakan air minuman Yeo's memang sedap dan best. Lepas ni kita terus guna product Yeo's kerana Yeo's Pilihan Semulajadi Mahamahu.


Mari bersama-sama memeriahkan majlis gilang-gemilang Sepetang Bersama Blogger dan Yeo’s 2014, sila klik gambar di bawah untuk mendaftar sekarang.


Untuk info lanjut mengenai product-product Yeo's boleh layari media social mereka di bawah:-
Facebook : https://www.facebook.com/YeosMalaysia
Twitter : https://twitter.com/YeosMalaysia
Instagram : http://instagram.com/yeosmalaysia
YouTube : http://www.youtube.com/yeosmsia







0 Pandangan: