DiGi,

Percutian Mewah di Bali dan Yangon bersama Travelar.com

Khamis, Oktober 31, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera pada semua pembaca dan kawan2 sekalian. Hujung tahun bakal menjelma dan juga tiba musim untuk cuti sekolah. Time ni lah semua ahli keluarga tumpang untuk bercuti dan menghabiskan masa bersama keluarga tercinta. Apa plan anda untuk cuti sekolah yg akan datang dan kemana anda nak pergi?


Kalau Mah@mahu di beri peluang pastinya dua destinasi hebat dan menarik yg tak pernah lagi Mah@mahu jejakan kaki ker sana. Mah@mahu mahu pergi ke Bali/Yangon dengan Travelar kerana... mahu merasakan satu percutian paling mewah dan selesa ke negara yang penuh budaya dan kesenian tersendiri dan merekodkan sejarah kewujudan Bali dan Yangon sejak bertahun lamanya dalam diari percutian Mah@mahu.

Sedikit cite pasal Bali yang sempat Mah@mahu baca and research untuk panduan sebelum pergi ker sana nanti hehehe mcm dpt jer wakakaka...Pasti ramai org tahu tentang pulau yg cukup unik dan menjadi daya tarikan bukan sahaja di negara mereka malah ke peringkat dunia. Setiap tahun pasit pulau ini di penuhi oleh pelancong serata negara untuk menikmati bukan sahaja budaya tetapi keunikan muka bumi pulau Bali yang di kelilingi laut dan juga gunung ganang. 

 

Yangon pula dulunya hanya sebuah perkampungan nelayan kecil yang terdiri daripada rumah dan juga sebuah Pagoda. Setelah perubahan dan juga kemajuan di hadapi kini Yangon dulu dikenali sebagai Dagon telah byk berubah daripada segi ekonomi dan kemajuannya. Tak sabar rasa diri ni nak pergi melancong ke dua negara hebat ni.


Tapi untuk memudahkan Mah@mahu merancang percutian hujung tahun ni pastinya dengan satu laman web yg menjadi rujukan utama Mah@mahu iaitu Travelar.com. Travelar.com adalah talian laman web tempahan hotel pertama di Asia dan mungkin yang pertama di dunia yang menawarkan penyelesaian terbaik pelancongan dalam talian untuk mencari & tempahan hotel bilik dengan sistem pengesahan serta-merta. So apa lagi, mudah di hujung jari merancang percutian lebih lengkap dan selesa. 


Selamat bercuti kepada semua rakan2 yg merancang dan mencari tempat percutian Mah@mahu rasa ini adalah tempat yg baik dalam pilihan cadangan anda untuk bercuti. Gunakanlah Travaler.com sebagai pencarian dan perancang percutian yg lebih jimat dan cepat. Moga percutian membawa seribu makna dan kebahagiaan kepada kita seisi keluarga. Selamat bercuti.....











0 Pandangan: