Mahamahu,

Limpahkan Dunia Hiburan Anda Dengan ESCAPE Digengaman Anda

Jumaat, September 20, 2013 Mahamahu 0 Comments

Dunia hiburan makan pantas dan makin laju membawa kebahagian dalam hidup manusia sejagat.  Sebagai generasi Y kini hiburan sebahagian dalam keperluan kehidupan bagi melengkapi segala yg ada. Kini dengan telepon pintar anda bukan sahaja sebagai kumunikasi dan mendekatkan yg jauh kini menghiburkan hati yg lara. Escape sebagai gerbang baru dunia hiburan dalam telepon pintar anda.


Salah satu daripada simpanan movie terbanyak dan terbaru di dalam telepon pintar anda. Dengan mudah segala movie terbaru menjadi milik anda dan dalam telepon anda. ESCAPE lebih menggembirakan. Mah@mahu sendiri dah cuba install dan rasai dunia hiburan tanpa sepadan. Mudah sebagai pengguna Android hanya search ESCAPE dan download appikasi ini secara percuma. Semua telephone pintar memilikinya cepatlah muat turun sekarang. 

Bila dah muat turun teruslah daftar secara percuma sahaja. Cara2 nak daftar mudah sgt mai Mah@mahu ajar anda semua ikuti step yg di berikan di bawah ni ok.

1)    Muat turun applikasi ESCAPE di Android atau iOS dan register menggunakan Facebook atau email anda.

2)    Masukkan maklumat penting yg di kehendaki.

 

3)    Anda akan dapat pengesahan dalam email anda.


Bila dah success daftar anda akan dapat satu kata laluan pengesahan di dalam telepon pintar anda untuk pengesahan. Selepas itu boleh lah terus guna ESCAPE dunia hiburan dalam tangan anda. Ada lebih kurang 500 buah movie dalam applikasi ESCAPE dan serendah RM 0.80 sejam cukup berbaloi-baloi. Nikmati pelbagai genre filem seram, komedi, drama dan cinta serta ada juga program Konsert, Red Carpet dan banyak lagi dalam ESCAPE tu. 
 


Lagi best sebenarnya ESCAPE ini bukan saja boleh di mainkan di dalam telepon pintar anda sahaja, tapi ia boleh di selaraskan dalam peranti teknologi lain yg anda ada, apa lagi kalau bukan laptop atau tablet anda. Kalau mcm tu semua movie yg anda tonton boleh di dapati dalam resolution HD wow memang terbaik lah. Lagi canggih applikasi ESCAPE ini kalau korang tonton movie kat telepon pintar dan stopkan movie tu, lepas tu boleh sambung tonton pula kat laptop anda menggunakan fungsi Pause & Play. Terbaiklah pertama kali satu applikasi boleh di gunakan pada pelbagai peranti canggih milik anda. 




Mah@mahu pun dah langgan ESCAPE ini dan dah tgk sendiri movie2 yg ada kat situ. Memang tak rugi dan rasa begitu bermakna hidup bila hiburan dalam telepon sendiri. Nak dapat lebih lanjut maklumata atau movie2 yg ada dalam applikasi ini layari www.ESCnow.com dan boleh download applikasi untuk laptop anda di situ juga. Dapatkan sekarang tak rugi dan tak sia2 hidup anda nanti.

Khas kepada pelanggan Celcom sahaja tapi pada anda yg bukan pengguna Celcom jgn bimbang ada cara untuk anda juga.
 
1) Dapatkan kit permulaan Xpax sekarang juga dan jadi pengguna Celcom.
2) Daftar dengan seseorang yang anda tahu bahawa mempunyai nombor Celcom. (Anda hanya memerlukan kod pengesahan, satu SMS akan dihantar ke nombor Celcom tersebut)