Fast Food,

Crayon Burger Bukan Sekadar Warna Tapi Citarasa

Rabu, September 18, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam semua pembaca dan rakan2 blogger Mah@mahu hari indah anda bermula dalam diri anda sendiri ceriakan tanpa rasa gusar dan bimbang. Wahhh pandai bermadah sekarang ni hehehe tapi itu realiti kehidupan kena diteruskan. Mah@mahu kalau nak ceriakan dan bahagian hidup makanlah hehehe so kali ni nak cite pasal review satu lagi tempat makan yg best dan terbaik. Terima kasih kepada NomsterAds atas undangan anda untuk review makan-makan kali ini. Kali ni tempat makan yg unik dan memang special buat Mah@mahu Crayon Burger.


Kalau warna Crayon kita tahulah kan tapi bila Crayon Burger mcm pelik lak kan. Bukan lah burger tu di buat dengan crayon jgn risau ok tapi ini adalah burger yang warna-warni. Kerana tema burger warna-warni ini menjadi nama Crayon Burger wujud di SS15 Subang Jaya. Kalau nak cari mudah sgt tempat tu dan decoration juga cukup menarik simple tapi terselah crayonnya.



Tapi paling special mestilah burgernya, kalau tgk menu burger ni sungguh unik dan terbaik. Knp Mah@mahu ckp mcm tu sebab ia mempunyai citarasa yg lain dari segi daging burger tu sendiri dan juga sos yang di hasilkan. Pilihan Mah@mahu adalah Zombie Burger terbaik lah bila first rasa memang terasa daging bersama sos kuning yang di hasilkan sendiri oleh pemilik restauran ini. Rupa burger ni pun dan agak seram kerana bun yang digunakan berwarna hitam, tapi itu cuma warna tiada bahan terlarang ok.

Zombie Burger
Peanut Butter Bacon
Selain tu ada lagi byk jenis burger yang ada kat sana gabungan patty daging dan ayam bersama sayur segar dan juga sos yang menarik. Kedua pilihan Mah@mahu adalah Peanut Butter Bacon. Kedua2 burger pilihan Mah@mahu ini adalah signature daripada Crayon Burger tak ada kat tempat lain. Memang hebat and sedap sgt2 kerana rasa peanut butter di sapu pada daging burger mamang satu gabungan yang hebat dan sedap. Nak tahu kena rasa sendiri kat Crayon Burger ni Mah@mahu dah rasa korang bila lagi.





 

 

Ada lebih daripada 10 jenis burger yang ada di sana antaranya Classic Crayon, Cheese Fondue, Double Rainbow, The Boss, Hastag  dan byk lagi yg ada. Semua menu ni boleh di dapati dalam patty daging atau pun ayam mana pilihan korang lah. Selain tu juga ada side menu lain seperti Fries and softdrink. Kat sana warna-warni memang menjadi trademark jadi kalau korang pilih burger akan dtg dengan bun yang berwarna-warni. Memang menarik sgt lah tak rugi pergi sana, tak menyesal makan bersama kawn2. Kalau ada anak atau anak sedara lagi sesuai sebab makan memang narik untuk kanak2. So apa lagi mari serbu ramai2 ker Crayon Burger SS 15 Subang Jaya Selangor.









0 Pandangan: