Mahamahu,

Vaoucher 15% Zalora Khas Musim Perayaan

Ahad, Julai 21, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera semua pembaca blog Mah@mahu selamat menjalani ibadah puasa hari yang ke 8. Dah seminggu kita semua berpuasa harap2 dapat megandakan ibadah dan juga dapat mengumpul pahala bulan mulia ini. Tapi sibuk2 berpuasa persiapan raya juga mesti di cari agar hari penuh gembira Syawal nanti lebih ceria. So Zalora telah memberi voucher kepada semua pembeli sempena dengan perayaan yang akan tiba nanti.


15% voucher di berikan Zalora kepada semua yg mahu mendapatkan persiapan Hari Raya seperti baju raya, eksesori raya, kasut raya, tudung raya dan mcm2 lagi. Step mudah jer nak gunakan voucher ini kepada mereka yg dah ada akaun dengan Zalora boleh terus guna untuk dapatkan discount sebanyak 15%.


Visit www.zalora.com.my kepada anda yg nak gunakan discount ni lepas tu daftar dan boleh terus guna senang sgt2. Semua org tahu barang kat Zalora ini di jamin terbaik dan berkualiti seperti mana yg anda lihat dalam gambar tu seperti tu lah juga rupa barang yg anda akan dpt. Dan juga jaminan barang sampai sebelum raya kalau beli sekarang. 


Kalau org kata bila beli barang online ni kena byr secara online kan tapi kat Zalora ni ada pilihan kepada pengguna nak bayar terus secara onlien atau juga beli barang dan hantar pastu baru bayar. Mudah sgt dan bebaloi untuk anda nak dapat barang2 persiapan raya ni. Tgk koleksi yg ada kat Zalora mesti rambang mata dengan harga yg berpatutan murah sgt2. Jenama yg boleh di percayai dan juga jaminan pulangan barang percuma.


So tunggu apa lagi jgn lambat2 nak dptkan barang persiapan raya kerana hanya terhad kepada beberapa unit sahaja sapa cepat dia dpt. Tapi voucher ni boleh anda guna sampai bila2 untuk dptkan harga barang lebih murah discount 15% khas sempena perayaan ini. Tunggu apa follow step ini untuk buat pembelian dan juga menggunakan voucher khas perayaan ini. Selamat membeli belah....

1) Layari www.zalora.com.my dan daftar sebagai pembeli 

 

 2) Pilih koleksi pakaian atau eksesori yg hendak di beli


3) Masukan code voucher ini ZBAPRxn untuk mendapatkan discount 15%