Mainan Baru The Wave Di Genting Highlands

10:00 PG Mahamahu 0 Comments

Salam semua kawan-kawan dan pembaca blog Mahamahu. Tu lah 3 entry berturut2 buat pasal keseronokan di kota keriangan Genting Highlands. Hehehe rasa mcm tak puas nak pergi lagi tapi apa kan daya sponsr dapat pergi kejap pun jadi lah. Tapi yang lagi best sebenarnya bila dpt cuba sendiri permainan baru yg telah berada di sana. 


 

Memang gila lah kalau korang naik sendiri bukan sahaja pening malah rasa mcm gempa bumi di buatnya kepala otak ni. Mana tidak dengan kelajuan putaran yg bagaikan rasa menaiki keretapi paling laju kat dunia hehehe. Pulak tu lagi dasyat bila tgh2 pusing laju lak terus di telah oleh mainan tu. Tak caya korang leh tgk sendiri kat video bawah ni memang gila lah.


Cita tak guna sembang tak kena korang pergi sendiri dan rasai kehebatan penangan The Wave. Tanyalah pada kawan-kawan yg pernah naik huhuhuhu paling hebat dan mencabar. Tapi pastikan korang nak naik jgn makan apa-apa dulu biar perut kosong tak adalah muntah nanti bila dah kuar hehehehhe... Enjoy lah kawan-kawan ok.





Anda juga suka post ini...