Hadiah,

Terima Kasih GLAM Deko dan Nippon Paint

Sabtu, Februari 23, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam semua rakan2 dan juga pembaca blog Mah@mahu. Alhamdulillah bulan lepas ada sertai contest di Majalah GLAM Deko bersama Nippon Paint. Di mana Nippon Paint telah melancarkan product baru dan paling selamat dalam dunia iaitu Nippon Paint Hydro-Gloss dan Nippon Paint Hydro-Matt. Apa lagi hadiahnya adalah menerima 2 tong cat untuk kedua2 product ni. Maka Mah@mahu terus lah sertai contest ni dengan menjawab soalannya dan memberi slogan. 



Dah lupa sebenarnya pasal contest ni tapi tup tup tiba2 dapt satu surat dari BluInc tak tahu lagi apa isinya. Bila buka rupanya surat menyatakan bahawa Mah@mahu salah seorang pemang utk contest tu. Alhamdulillah sekali lagi and terima kasih pada penganjur kerana memilih Mah@mahu tak seberapa ni hehehehe.. Tapi seronok dpt menang cat sebab memang dah simpan impian untuk mengecat kamar beradu tu biar nampak cantik dan berseri untuk tido hehehehe..


Apa pun nak kena ambil hadiah tu kat Shah Alam. So nantikan Mah@mahu dengna kerja2 mengecat bila dah dpt hadiah tu nanti ok. Boleh tgk warna pilihan Mah@mahu untuk kamar tido. Yg penting cat ni mesra alam dan juga selamat untuk digunakan kerana ia berasaskan air yg sungguh rendah dengan VOC. Lepas ni jadi jurucat lak Mah@mahu apa pun nak cari tips untuk warna yg sepadan dan combinasi yg cantik sesuai untuk bilik tido sapa ada idea...??