iPhone,

iPhone 5 dan Samsung Galaxy S3 Kalau Jatuh

Khamis, September 27, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada pembaca blog Mah@mahu dan terima kasiha atas sokongan anda kepada blog yg tidak seberapa ini. Moga atas dorongan anda ia dapat terus berkongsi dan memberi sedikit manfaat kepada semua pembaca. Mcm tu lah  kalau hidup bermasyarakat kena saling berguna kepada org lain bukan pada diri sendiri sahaja baru lah kita di hargai. Bukan untuk bergaduh atau saling mencari salah org lain kan..

Begitu juga lah dengan dunia teknologi sekrang apabila dua kuasa besar dalam dunia teknologi perhubungan ini saling menyalah antara satu sama lain. Pada hakikatnya kalau dua2 product ni jatuh pecah juga kan. Mcm dalam pic ni so tetap akan rosak gak kan.


Jadi tak guna lah kalau nak gaduh and cari salah masing2. Yang penting kita bersaing secara sihat adat dalam berniaga lah kena ada pesaingan baru kita maju. Kalau tak mungkin sekarng kita masih guna 3310 kot huhuhu. Moral of the stiry adalah jng nak gaduh masing2 ada kelebihan dan kekurang jadi kena terima. Biar kita bersaing secara sihat.

Yg dpt untung pengguna mcm kita juga kan asyik dpt phone baru jer dan tercanggih. Hehehe sapa tak nak sapa tak suka. Lepas ni jng gaduh2 kawn pun jng gaduh2 ok. Keje secara berkhemah pasti akan di di rahmat ok. Selamat berblog....