Astro,

Shiro Juara Baru Raja Lawak

Ahad, Mac 18, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam semua pembaca blog Mah@mahu moga hari Ahad ini menjadi hari paling bahagia buat anda. Lepas habis cuti sekolah pasti ibu bapa akan kembali sibuk semula dengan rutin dan anak2. Jalan pun kembali sibuk semula nak buat mcm mana hidup di tengah kota kena lah hadapi semua.

Pasti semua tahu kumpulan Shiro di nobatkan juara Raja Lawak musim ke 6. Tahniah kepad mereka kerana telah membawa satu revolusi baru dalam dunia lawak Malaysia. Harap kemuncukan Shiro menambah lagi waris kepada generasi lawk tempatan. 

Shiro Juara Raja Lawak 6
Tahniah juga kepada kumpulan2 lain yg telah membuat persembahan mereka dengan jayanya termasuk kumpulan Zero, Cuit dan 2yol. Memang mantap2 dan hebat lah akhir Raja Lawak kali ini. Mungkin sebab konsep kali ini ada cif kecil dan cif besar memberi bimbingan menjadikan mereka lebih matang dan pengisian lebih matap.

Harap Raja Lawak ini menjadi program realiti selamanya mampu bertahan dan melahirkan mereka2 yg lebih berkualiti berbanding program realiti lain. Sebab kebanyakan program lain lepas habis program jer semua diam tak jadi apa album entah kemana lakonan lagi haram. Ramai gak bekas2 Raja Lawak ni yg boleh cari makan dalam dunia seni ni. Oklah all the best untuk semua..