Promosi,

Amboi Lajunyer....

Selasa, Februari 14, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam kepada semua pambaca blog Mah@mahu. Hari ni nak cite sikit pengalaman sebagai pengguna Streamyx. Sebelum ni, pengalaman menggunakan sumber internet lain sebagai agent untuk mencapai internet dirumah sungguh menggerunkan. Dengan harga mahal dan juga dengan talian yg slow sungguh malang sapa yg menggunakannya. Setiap kali login pasti akan menghadapi masalah putus memang potong stim lah....


Tapi setelah bertukar kepada streamyx selama setahun pengalaman menggunakan tidak pernah ada masalah malah lebih memuasakan. Dengan kadar perantara yg laju dan pantas memudahkan segala urusan internet saya hari-hari. Pada bayaran yg paling minima kita mampu merancang pebelanjaan dan juga meminimakan kos sara hidup kita. Kini Streamyx bukan sahaja ada penggunaan internet yg laju malah ada pakej hadiah bonus untuk semua pelanggan TM.


TM Rewards menguntungkan dapat lebih dalam satu. Anda melanggan salah satu atau semua pakej TM dan anda boleh mengumpul mata ganjaran setiap kali anda membuat bayaran bil. Mata ganjaran boleh di tukar dengan barang2an memang best dan untung. Selain menggunakannya kita boleh dpat hadiah itu satu kelebihan yg ada dalam pakej TM ini.


Memang puas hati kepada Streamyx tapi nak puas hati lagi tunggu akan guna UniFi lak heheheh. Tak sabar nak menggunakannya kerana ramai kawn2 kata memang laju dan memang memuaskan hati kita. Ada TV berkelajuan tinggi dan tanpa gangguan dalam apa juga cuaca mahupun keadaan. Dapat 3 dalam satu lagi hebat pakej UniFi pasti akan tiba nanti di rumah Mah@mahu. Anda bila lagi jom guna UniFi layari www.tm.com.my.