Promosi

Dunia di Sebalik Cube

Selasa, Oktober 18, 2011 Mahamahu 0 Comments

Bayangkan dunia anda sepi seakan cube kosong ini.

Bayangkan dunia anda hanya dengan warna teras cube ini.
 Bayangkan dunia anda sesulit seperti cube test ini.

Bayangkan dunia anda hanya sekeras cube kayu ini.


Namun kini tidak lagi dunia anda lebih ceria dan warna warni dengan dunia cube ini. Dapatkan keceriaan serta warna-warni dan kemeriahan koleksi lagu terkini khas kepada anda dengan The Cube.


The Cube akhirnya dirasmikan pada 15 September 2011 di Red Carpet Avenue, The Strand, Kota Damansara. Di sebuah majlis keraian penuh gilang gemilang seperti mana yg ada di dalam portalnya sungguh unik serta menarik. Di hadiri ribuan manusia dengan gaya tersendiri serta juga mereka yg masih mencari sumber Cube terbaik.
 
Ia adalah sebuah portal kandungan mudah alih yang memberikan anda jutaan lagu-lagu paling hangat, buzz yang terkini, permainan yang paling menyeronokkan dan banyak lagi! Anda terus ke www.thecube.my untuk menetapkan ketagihan anda dalam semua perkara itu.

Anda juga boleh menyemak senarai lagu, permainan, wallpapers dan senarai kandungan EKSKLUSIF yang lain untuk telefon bimbit anda. Kandungan baru dan segar akan sentiasa dikemas kini dalam Cube tersebut, jadi anda tidak perlu bimbang wallpapper atau lagu yang tak up to date.

Anda gemar menyertai peraduan ada juga, tambahan maklumat filem-filem terbaru, call me tone dan byk lagi untuk menceriakan hubungan dunia anda yg keluar dari sebuah kotak yg ceria!.

Daftar terus layari www.thecube.my atau hanya dari telefon bimbit anda di http://m.thecube.my. Segala mudah dan pantas sepantas teknologi bergerak begitu juga anda.

Dpatkan segala info di Facebook https://www.facebook.com/xpaxfb atau berhubung di twittwer http://twitter.com/#!/xpaxsays