Nippon,

Baharukan Rumah Anda Dimusim Perayaan

Sabtu, Ogos 06, 2011 Mahamahu 0 Comments

Salam hari minggu dan selamat berpuasa pada semua kawan blogger dan juga pembaca setia blog Mah@mahu. Dgr tajuk jer dan mcm iklan kat dalam surat khabar hehehe. Baiasalah musim perayaan ni semua nak barukan, langsir baru, sofa baru, tv baru mcm2 nak baru. Tak ketinggalan rumah juga nak di baharui dengan mood baru, ikut teman katanya. So mahu tak mahu kena lah rumah juga di cat baru.
Sebut saja pasal cat baru ni Nippon Paint ada menyediakan khidmat rundingan secara talian kepada mereka nak mendapatkan khidmat nasihat dan panduan untuk mengecar rumah menjadi baru. Bukan itu sahaja pengguna yg mendaftar kat Nippon Paint akan mendapat set Color Scheme Service ini dengan harga RM30. Jgn risau duit anda itu akan dpt balik kepada anda dlm bentuk voucher makin byk anda byr makin byk voucher anda dpt. Semua akan dihantar terus ke rumah anda cepat dan mudah.


Dlm pakej itu nanti byk yg anda boleh dpt seperti D.I.Y painting guideline iaitu cara dan gaya anda untuk mengecar rumah sendiri, Interior Collection iaitu contoh warna dalam rumah yg anda boleh pilih dengan padanan yg sesuia, Color Creations Centre Directory iaitu tempat paling dekat untuk anda membeli cat. Selain itu juga, anda boleh memuat naikkan gambar rumah anda sendiri kelaman itu dan gambar anda itu akan di masukan kedalam CD khas dibuat oleh mereka untuk memudahkan anda mengubah skim warna rumah mengukit kegemaran anda.

So hiasi rumah anda dengan pakej color scheme dari Nippon Paint ini sgt2 membantu anda sebenarnya kerana ia amat memudahkan tugasan anda dalam memilih warna kegemaran anda untuk di padankan di dalam rumah anda pada musim perayaan ini. Jom layari www.colourscheme.com.my untuk mendapatkan service ini.




0 Pandangan: