Papa Jahat!

Semua dah tahu berita pasal politik negara kita sekarang tgh begelora dan juga mcm2 isu mula dimainkan. Daripada kes hubungan sejenis kepada kisah sex bebas dengan GRO, sungguh jijik sgt bila terbaca semua ini. Betul kata org adat berada dalam dunia politik tidak akan ada org puas bila kita tidak jatuh walaupun dengan apa cara sekali pun. Aku tak tuduh sapa2 tapi mcm2 semua dah keluar dan cuba semua cara untuk jatuhkan org tertentu.

Tapi kita juga kalau dah buat salah kena mengaku kerana tak guna menegakkan benang yg basah. Lambat laun semua akan terbongkar dan juga kalau lepas dunia di akhirat Allah akan tetap hitung segalanya. Namun manusia mana nak mengaku salah kalau dah buat salah, jadi itu guna ada kehakiman yg adil dan saksama. Kerana semua ini juga boleh mendatangkan mala pertaka kepada kita yg tak telibat ini.

Sebenarnya aku tak suka semua isu ini tapi kadang naik muak dan agak jelak dengan semua ini. Bagi aku berdoa agar negara kita selamat, aman dan jauh dari segala bencana. Tak kiralah dari dalam dan luar negara semoga negara kita di lindungi. Aku sebagai rakyat Malaysia rasa sungguh berbangga dan gembira dilahirkan di sini. Penuh segala yg ada dan juga segala rahmat Allah S.W.T. Aminnn

{ 11 comments.. read them below or add one }

ZWAN SABRI ZWAN SABRI 30 April, 2011
Tula.. berharap sangat supaya Malaysia tak ditimpa pelbagai bencana yang dahsyat disebabkan perbuatan orang2 yang tak bertanggungjawab nii.. HUHU


MySuaraBlog: Filem ROOMMATE
sYafIk-wAy sYafIk-wAy 30 April, 2011
menyampah lah dgn hal2 remkeh cmni .
Hafriz Mohamad Hafriz Mohamad 30 April, 2011
huhu.. aku pn x suka dgn bnde2 yg mcm ni. srabut!

tp.. kte sbg org yg mngaku mnganut Islam dan brpegang dgn hukum Islam, hndaklah slesaikan prkr ni dgn kmbali kpd cara Islam.

dlm soal ini.. hukum Qazaf hndaklah dilaksanakn. bru lah setel smue mslh..
sabrina sabrina 30 April, 2011
tu la..diaorang ni ntah apa2 jew..
x abes2 nak menjatuhkan orang lain..
cuba la bekerjasama...haishh!!
Siti Safiyyah Siti Safiyyah 30 April, 2011
semoga kebenaran akan terbongkar lepas ni. dan siapa yg menabur fitnah akan menerima balasan. amin
kechixx kechixx 30 April, 2011
memalukan nama negara...nama negara Islam..tapi..hmmmm...
www.fierapirot.bolgspot.com www.fierapirot.bolgspot.com 01 May, 2011
yA Allah jadikan Malaysia tempat yang Dirahmati dan diberkati oleh MU..jauhilah dari maksit lahir dan batin..susah nak dapat pemimpin yang sebenar-benar pemimpin sekarang..hurmm.. singgah and follow u..=)
biha a.k.a PETOM biha a.k.a PETOM 01 May, 2011
sokong kamo 100%.. bile mcm2 isu negative yg bangkit melalui politik ni, org akan buat andaian diorg semua gile kuasa and sanggup buat ape je untk tegakkan benang yg basah..naek bosan dh dgn isu2 camni
cBk cBk 01 May, 2011
susah nk ckp mana yg betull..tpi pilih lah kerajaan yg terbaek..huhu..
kechixx kechixx 01 May, 2011
x suka...semua nak tiru kpop...muntah...