Bulan Bintang,

Perlancaran Jersi Choii X Baju Melayu Bulan Bintang Dan Siri Jelajah Festival Raya Choii X Bulan Bintang 2024 Yang Dianjurkan Oleh Specta Event Sdn Bhd

Jumaat, Mac 15, 2024 Mahamahu 5 Comments

Dua penjenamaan pakaian paling Viral di malaysia iaitu Jersi Choii dan pakaian Baju Melayu Bulan Bintang  kini bergabung untuk kali pertama dalam sejarah  sempena Hari Raya 2024.



Gabungan dua  jenama besar ini, Mengeluarkan baju jersi dan baju melayu gabungan Choii X Bulan Bintang untuk edisi raya 2024. Ia menawarkan  Jualan 4 item combo dengan harga RM289.



Sempena kerjasama antara Choii dan Bulan Bintang, gabungan ini akan mengadakan Siri Jelajah Festival Raya 2024 di tiga lokasi di Malaysia. Bermula pada 21hb March hingga 24hb March 2024 di Perkarangan Parking A Stadium Bukit Jalil Kuala Lumpur. Kemudian 28hb March hingga 31hb March 2024 di Raia Hotel & Convention Center Alor Setar Kedah. Para pengunjung boleh mendapatkan barangan baju ini hanya di lokasi jelajah Raya ini sahaja.  Siri jelajah ini dianjur kan oleh Specta Event Sdn Bhd.



Menurut Pengarah Urusan Choii iaitu Encik Fariz Asri, Beliau amat teruja untuk  mengeluarkan produk terbaru ini hasil gabungan bersama Bulan Bintang. Beliau berharap dapat diterima dengan baik oleh para penggemar Jersi di Malaysia.



Festival Raya Choii X Bulan Bintang ini juga akan menampilkan barisan Selebriti dan Influencer popular di Malaysia antaranya Ella, Shaheizy Sam, Syatillah Melvin, Faris Asri, Erma Fartimah, Shuib, Achey, Cat Farish, Shikin Maembung, Fauzi Nawawi,  Yasin Yahya, Lisdawati, Aizat Saha dan ramai lagi. Festival Raya Ini juga akan di host oleh pengacara festival negara Kelly Azman

Untuk sebarang informasi anda boleh layari di media sosial Choii Official dan Bulan Bintang. 






5 ulasan:

  1. I assume you made certain good factors in options also.

    BalasPadam
  2. After study a few of the blog posts on your website now,

    BalasPadam
  3. I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list.

    BalasPadam
  4. Thanks for your own effort on this web page.

    BalasPadam
  5. I am not positive where you are getting your info, however great topic.

    BalasPadam