'Kami Tiada Jodoh' Muak Dah Dengar

11:55 PTG Maha Mahu 9 Comments

Aku memang dari dulu lagi tak suka dan menyampah pada dia. Sejak mula jadi penyebab kepada penceraian pasangan suami isteri yg telah mendirikan rumah tangga dan bahagia sehingga bakal menimbang cahaya mata pada masa itu. Memang teruk sgt kan kalau ada perempuan jenis mcm ini. Dah tahu org dah berumahtangga jng lah nak mengatal dan menggedik lg.

Yg si laki tu pun sama jer 2 kali 5 jer kata org. Kalau dia juga tak layan tak jadi kes ni. Sanggup demi nak mendapatkan wanita gedik tu sanggup menceraikan bini yg tak kurang cantik dan cukup baik. Tu lah sikap lelaki mata keranjang dan juga lelaki gatal. Tak boleh nak salah kan sapa2 juga. Sama2 jahat dan sama2 gatal, so sekrang terima padah sama2 melopong.

Kepada pembaca maaf aku pohon kerana entry ini agak kasar dan juga berbaur kemarahan. Tapi aku sebenarnya tunggu sgt isu ini keluar kat akhbar. Aku lagi suka kalau dpt liputan meluas dan cemuhan semua terhadap perkara buruk ini. Tuhan Maha adil bukan Mah@mahu ok heheheheh... So lepas ni jng lah nak buat hal lagi cukup lah dengan isu yg memang memburukkan prestasi pelakon ini. Tapi tak tahu kenapa masih ramai producer nak ambil dia belakon ker kaki bodak dan ada yg tak baik di buatnya huhuhuh opsss tak tahu....

So pandai2 lah kita menilai semua tu kan tapi perkara ni dah lama kita tahu. Yg buruk akan dibalas buruk dan yg baik akan dibalas baik. Cuma kita kena berserah kepada tuhan dan byk2 mengingatinya. Selama mana org nak suka dan sanjung kita sementara cantik dan body masih bergetah jer. Dah tua nanti kena buang lah kau..



   

Anda juga suka post ini...

9 ulasan:

  1. dr segio lakonan komitmen & dispilin dia memang di puji sbb tu penerbit still pilih dia.. mgkin kelebihan dia disitu tp dr segi atitute amat la menyedihkan..

    BalasPadam
  2. ntah...lau citer asyik muke die jek....huh....
    neway..nk ucap tengkiu utk cnderamata hari 2...cute :)huhuhu..next time bagi ag ye.... :)

    BalasPadam
  3. tul tu...memang nyampah sangat2 kat dia sejak jadik perosak rumahtangga orang..tuhan tu maha adil.

    BalasPadam
  4. bakat lakonan memang tidak dinafikan...sangat bagus tapi tang perangai dalam kehidupan realiti tu memang akak tak suke beno huh!

    kira what u give u get back ler...hahahaha

    BalasPadam
  5. dari segi perangai memang agak buruk sikit lah...
    tapi kalau berlakon tu..memang boleh puji lah...
    aku pun tak minat sangat tapi suka jugak tengok dia berlakon..

    BalasPadam
  6. lepas tahu perangai, otometik tak suke die. terus.! hmm. what she did, she get back.

    BalasPadam
  7. hmm....tu la manusia...
    bila ada kelebihan..ada kekurangannya...

    BalasPadam
  8. follow u

    dua2 tue mcm ..tah...xtaw nk ckp

    BalasPadam