Perempuan Itu Syaitan!


Pasti ramai perempuan terutama blogger2 perempuan terkejut malah marah dengan tajuk entry ini. Tapi ni bukan provokasi tapi ini adalah sedikit daripada ucapan siri ceramah Ustaz Azhar Idrus dalam laman youtube. Bukan nak laga2kan kaum perempuan. Kalau nak lebih detail lebih baik korang tgk sendiri dan dengar ceramah ini lebih jelas maksud sebenar aku..


Dah dengarkan baru korang faham apa maksud aku. Kalau korang tak tgk video ni mesti dah maki hamun aku dan juga video ni. Kalau para wanita atau pun sapa2 nak dengar siri ceramah ini lebih lanjut serta ceramah2 yg lain, boleh lah pergi sendiri ker laman blog beliau disini. Sama2 kita renung2kan dan selamat berblog....


4 comments.. read them below or add one

Admin P@P Admin P@P 24 December, 2010
Salam.
Tajuk yang membuat mata terbeliak.
Harap kaum hawa bersabar dan fahamkan dahulu isi klips tersebut.

TQ
Jo Qusary Jo Qusary 26 December, 2010
@ Princess MOMOY...
kawen je dgn Ustaz Azhar Idrus tu, habis citer... kan dia yg suruh kena kawen cepat2, haha

Perempuan itu boleh jadi syaitan atau jadi bidadari di mata lelaki... terpulang kpd sape nak menilainya. Hanya Tuhan yg Maha Mengetahui.
Mohd Shahrul Hafizi Mohd Shahrul Hafizi 27 December, 2010
Ramai perempuan sekarang berpakaian tetapi sebenarnya telanjang. Huhuhu.

Saya memang nak nikah awal. Tetapi tiada calon. Huhuhu.