Campaign,

TEDBOY Menyambut Sedekad Ulang Tahun Dengan Meriah Di The School Jaya One

Khamis, Disember 01, 2022 Mahamahu 0 Comments

TEDBOY, kedai roti dan kafe yang terkenal di Malaysia sedang meraikan Ulang Tahunnya yang ke-10, "A Decade of Brand Promise" tahun ini. Ditubuhkan pada 2012, TEDBOY telah berkembang menjadi salah satu kedai roti paling popular di Malaysia. TEDBOY's kejayaan adalah bukti komitmennya terhadap ketelusan, akauntabiliti dan tumpuan pada pemakanannmakanan yang lebih baik kepada keluarga Malaysia.



Dengan tujuan untuk mendidik orang ramai; terutamanya generasi muda tentang masa depan yang mampan di industri makanan, TEDBOY menganjurkan acara di The School, Jaya One, sebagai rakan kongsi tempat, bersama-sama rakan kongsi acara ini; Projek Makanan Yang Hilang, Dapur Sup Kechara, The Ground Control, Boom Grow, Cucuk Tanam, Blossom Hari Ke-3, Kloth Cares, Biji-biji Initiative, PALMY, Bungkus, Fuze Ecoteer, First Pick, Kuala Lumpur Sketch Nation, Ayayu, Xiapism dan Nestle.




Acara ini telah dirasmikan oleh pengasas TEDBOY, Edward Tan dan Patrina Tang. Semasa acara itu, orang ramai menyertai sesi penceramah seperti Pengkomposan Sisa Makanan dan Makanan Yang Hilang Bercakap; dan bengkel yang disediakan oleh rakan kongsi seperti Coffee Painting, Upcycling Plastic Pouch dan Kokedama. Gerai rakan kongsi juga disediakan untuk memaparkan produk dan perkhidmatan mereka. di sana juga merupakan hadiah misteri yang boleh ditebus oleh pengunjung untuk setiap 10 pelekat yang dikumpul daripada gerai Rakan Kongsi.




“TEDBOY diasaskan atas prinsip bahawa barangan yang baru dibakar harus selamat untuk kanak-kanak. Kami jangan hanya bertujuan untuk menerajui agenda menyediakan barangan yang baru dibakar yang mempunyai ramuan yang kita semua kenali tanpa sebarang perasa atau pengawet tiruan, kami juga berhasrat untuk mengurangkan kesan alam sekitar dalam industri makanan dengan menggunakan pembungkusan kitar semula dan mengurangkan makanan sisa dalam rantaian bekalan, kata Edward Tan, Pengasas TEDBOY.




Dalam meraikan Ulang Tahun ke-10 TEDBOY, TEDBOY melayan pengunjung mereka dengan persembahan terbaru TEDBOY penambahan makanan dan minuman semasa acara termasuk minuman Santa Coffee, mengintip Tedboy's Persembahan Krismas. Kanak-kanak menyertai pelbagai aktiviti seperti melukis batik dan permainan mini. Acara itu turut menampilkan cabutan bertuah, penebusan hadiah, baucar istimewa dan troli popcorn.




Kami berterima kasih kepada pelanggan kami atas sokongan mereka selama ini. Kami juga mempunyai masa yang baik masa yang sukar dalam tempoh 10 tahun, terutamanya semasa wabak. Kami bersyukur kerana kami mampu bertahan dan berkembang dengan sokongan dan penghargaan pelanggan setia kami. Jom raikan saat yang menggembirakan ini bersama sebagai sebuah keluarga,” kata Patrina Tang, Pengasas Bersama TEDBOY.




Sebagai sebuah syarikat yang percaya dalam memberi kembali kepada masyarakat, TEDBOY terlibat secara aktif dalam menderma barangan yang baru dibakar yang kemudiannya akan diedarkan kepada rumah kebajikan di Lembah Klang dan Selangor, dengan bantuan pelbagai organisasi seperti The Lost Food Project, Kechara Soup Dapur, The Living Hope dan banyak lagi.




Untuk butiran lanjut tentang TEDBOY, lawati www.tedboy.com untuk mengetahui lebih lanjut tentang barangannya yang baru di baking dan promosi istimewa "A Decade of Brand Promise".









0 Pandangan: