Buffet Christmas,

Bulan Disember Yang Meriah Di Sunway Putra Hotel Kuala Lumpur

Isnin, Disember 05, 2022 Mahamahu 1 Comments

Masuk jer bulan Disember musim cuti dan perayaan tiba, segala-galanya adalah untuk menuntut semula bagaimana korang ingin meraikannya dengan merangkul peluang baharu untuk mencipta kenangan luar biasa bersama. Sudah tiba masanya untuk mengemas beg dan menikmati penginapan Krismas dan Tahun Baru yang meriah bersama Sunway Putra Hotel Kuala Lumpur. Terpilih sebagai Hotel Keluarga Terbaik Malaysia oleh International Travel Awards 2022.



Bertemakan 'A Festive December to Remember', hotel ini menjemput korang untuk berkumpul bersama keluarga dan rakan-rakan untuk memberi ganjaran kepada diri korang dengan percutian akhir tahun yang layak dengan tawaran bilik yang menarik dan gabungan hidangan masakan, sesuai untuk musim perayaan.  Untuk menambah semangat percutian, manusia salji buatan tangan khas akan berada di tengah-tengah Atrium Lounge Hotel untuk diphoto oleh tetamu dengan sepotong kek buah Krismas dan secawan kopi/teh.




Bagi mereka yang tertanya-tanya apa yang perlu dilakukan selepas makan malam Ambang Tahun Baru dan di mana untuk mengira detik hingga 2023, jangan tunggu lagi, tempah tempat korang di bufet pencuci mulut semua korang boleh makan di Sunway Putra Hotel Kuala Lumpur pada Malam Tahun Baru dan akhiri tahun dengan manis.




Ia pasti akan menjadi 'A Festive December To Remember' di Sunway Putra Hotel Kuala Lumpur dengan semua Pakej Menginap dan Makan Akhir Tahun yang hebat ini!

Kegembiraan Di Musim Percutian 


3H2M Joyful Stay & Feast (Tarikh penginapan: 24-26 Disember 2022) 
Nikmati percutian ini dengan pakej penginapan dan makan yang sesuai untuk Raja dan Permaisuri. Pakej itu datang dengan penginapan selama 3 hari 2 malam di bilik deluxe, bufet sarapan untuk 2 orang dewasa dan Bufet Malam Krismas untuk 2 orang dewasa pada 24 Disember 2022. Untuk iringan kanak-kanak, mereka akan mendapat diskaun 50% daripada Bufet Sarapan/Makan Malam Bufet Malam Krismas.  Pakej berharga RM768+.  



Bufet Makan Malam Krismas (7 malam-10.00 malam)
Makan Malam Krismas tidak akan mereka lupakan. Manjakan diri dengan persembahan Krismas tradisional seperti Turki Panggang dengan Chestnut dan Isi Epal, Puding Krismas dengan Sos Kastard & campuran masakan tempatan dan banyak lagi. 



Bufet Hari Krismas Hi-Tea (12.30pm-4.30pm) 
Nikmati Bufet Hi-Tea Antarabangsa Bufet Antarabangsa Hari Krismas yang tidak dapat dilupakan di Kopi kami yang hangat dan selesa di rumah.  Menjamu selera di bufet antarabangsa makan sepuasnya dengan Ayam Panggang, Kerang, Kambing Pan-Seared dengan Sos Bawang Putih yang lazat dan banyak lagi. Jangan lupa untuk bergambar dengan Santa dan Santarinas serta mendapatkan hadiah di booth Christmas Eve dan Christmas Day di lobby hotel Coffee House.



Buffet Makan Malam Krismas dengan harga RM159+ untuk seorang dewasa dan RM79.50+ untuk kanak-kanak bawah 12 tahun. Manakala Bufet Hari Krismas Hi-Tea dengan harga RM129+ untuk seorang dewasa dan RM64.50+ untuk kanak-kanak bawah 12 tahun. Kedua-dua bufet ini tersedia di Coffe House yang terletak di aras 9 pada 24 & 25 Disember 2022

Tempahan dan pertanyaan lanjut hubungi:
Tel: 603-4040 9888
Whatsapp: 6019-3052372
Laman web : sunwayhotels.com







1 ulasan:

  1. macam-macam event dan sale la bila nak penghujung tahun ni..alamak nampak sedap pula makanan kat situ

    BalasPadam