Drink,

Ovaltine Kerjasama Dengan Ground Coffee Untuk #SimplyAddOvaltine

Selasa, September 27, 2022 Mahamahu 2 Comments

Ovaltine Malaysia telah bekerjasama dengan Ground Coffee, sebuah kafe bergaya di Petaling Jaya untuk memperkenalkan minuman dengan penyerapan unik produk Ovaltine. Kerjasama itu bermula pada hari Khamis di acara penuh keseronokan yang penuh dengan peraduan, demonstrasi membuat minuman, aktiviti, persembahan muzik, hadiah dan beg cenderamata.



#SimplyAddOvaltine ialah acara eksklusif yang pertama seumpamanya bertujuan untuk meraikan bahagian penting dan unik Ovaltine dalam kehidupan seharian kita. Dengan khasiatnya yang sihat dan rasa yang lazat, Ovaltine telah menjadi minuman kegemaran ramai rakyat Malaysia selama beberapa dekad.




Acara itu menyaksikan influancer dan penulis blog, ahli media, tetamu khas dan pemenang peraduan dalam talian Ovaltine hadir. Barista Ground Coffee menunjukkan tiga minuman dengan sentuhan Ovaltine yang sihat kepada mereka. Minuman yang diberi nama unik ini ialah Ovalanché, susu malt Ovaltine sejuk ditambah kepada espresso dan ditaburi dengan Ovaltine Crunchy Pop; O-Mighty Mocha, mocha Ovaltine yang lazat dengan ristretto dan serbuk Ovaltine; serta Malty Delight: minuman Ovaltine berperisa yang disempurnakan dengan sebelah Kuki Malt Coklat Ovaltine. Acara itu juga menyaksikan para peserta mencuba seni latte dan membawa pulang hadiah yang menakjubkan.



Minuman ini boleh didapati di Ground Coffee untuk masa terhad, mulai sekarang hingga 31 Oktober 2022. Untuk mencuba minuman istimewa Ovaltine-infused ini, kunjungi Ground Coffee di No 27, Jalan SS 21/34, Damansara Utama, 47400 Petaling Jaya, Selangor ; dan untuk membeli produk Ovaltine, layari kedai dalam talian Delfimart di www.delfimart.my.








2 ulasan:

  1. Minuman Coklat Bermalta, Ovaltine memang menjadi pilihan ramai. Wahhh!!! Berpusu-pusu lah ni orang datang ke Ground Coffee.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wahhh pernah cuba ker hehehe tapi memang sedap sangat...

      Padam