Buffet Ramadhan,

Tawaran Buffet Citarasa Nusantara Di R5Ve Cafe At Palm Garden Golf Club Putrajaya

Isnin, Mac 21, 2022 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada rakan-rakan sekalian. Maha nak bawa kali ini tempat buka puasa dengan pemandangan indah padang rumput golf yang menghijau. Kali ini kita ke R5Ve Cafe di Palm Garden Golf Club Putrajaya. Korang akan dijamu dengan hidangan tempatan semasa bertemakan ‘Citarasa Nusantara – Buffet Buka Puasa 2022’.



Bufet Ramadan kali ini menampilkan lebih daripada 50 makanan setiap hari, termasuk 'Live Stalls' yang terdiri daripada Kambing Golek, Ayam Percik, Satay Ayam & Daging, Char Kuay Teow dan Char Kway Kak.





Selain itu, pengunjung akan gembira mengetahui bahawa terdapat dua jenis pilihan “Kawah” setiap hari. Beberapa menu masakan termasuklah Kari Kepala Ikan, Gulai Tulang Rusuk Rebung Manis, Kari Kambing, Kari Ayam Pencen, Gulai Daging Tetel, Sup Terjun, Sup Ekor, Sup Ayam and Sup Kambing.









Terbuka kepada semua orang antara kemuncak bufet itu ialah lima pilihan hidangan utama yang menampilkan lapan bahan makanan yang akan digilir setiap dua hari. Bagi penggemar pencuci mulut, terdapat pilihan pelbagai kueh Melayu, kek mini dan pastri, dua jenis bubur manis dan pelbagai kurma, untuk menamakan beberapa. ‘Citarasa Nusantara – Bufet Buka Puasa 2022’ di Kelab Golf Palm Garden akan bermula dari 5 hingga 29 April 2022.







Harga Buffet (untuk seorang):
Dewasa: RM88.00
Kanak-kanak: RM52.80 (Tinggi antara 90cm-120cm)
Warga Emas: RM70.00 (55 Tahun ke atas)
*Baucar Early Bird: RM70.00 (*Dijual dari 17 Mac-4 April)







Buat pemain golf Muslim yang bercadang untuk berbuka puasa selepas bermain golf akan layak mendapat diskaun sebanyak 40% setiap orang untuk bufet apabila mereka menyerahkan resit golf mereka pada hari yang sama. Tawaran ini juga tersedia untuk pemain golf bukan Islam.

Bagi tempahan meja dan pembelian baucar, korang ramai boleh hubungi:
Whatsapp : +6011-6394 4280
Tel :  +603-8213 6391/6366 (Cik Azwa)









0 Pandangan: