BBQ,

Menu S.O.S BBQ Terbaharu Istimewa Sempena Merdeka Di Marrybrown

Jumaat, Ogos 21, 2020 Mahamahu 10 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan sekalian. Rangkaian restoran perkhidmatan pantas tempatan No.1 di Malaysia dan Halal iaitu Marrybrown tidak pernah ketinggal menampil promosi besar sempenan dengan sambutan bersejarah di Malaysia. Seperti mana tak lama lagi kita akan sambut Hari Kemerdekaan dan juga Hari Malaysia makan Marrybrown juga ada menu terbaru mereka kali ini.

Kalau korang tak percaya boleh pergi ke semua cawangan restoran di seluruh Malaysia bermula hari ini 21 Ogos 2020 hingga 5 Oktober 2020. Apa pula kelainan yang dibawakan kali ini. Ini yang Maha nak kongsikan kepada korang semua kerana Maha dah meniknati menu baru tu. Menu yang Maha maksudkan adalah S.O.S BBQ atau nama penuhnya SENSASI OHSEM SMOKEY

Apa yang Maha dapat rasa dari pada rasa menu baru ini iaitu keseimbangan dan gabungan kelazatan rasa manis dan smoky yang sempurna dengan sajian charcoal burger dan drumettes yang empuk. Kali ini juga S.O.S BBQ ini datang dengan tiga kombo berbeza buat rakyat Malaysia yang berbeza citarasanya. 

Kombo pertama adalah S.O.S BBQ Burger combo meal manakala kombo kedua pula adalah S.O.S BBQ Drumette combo meal dimana kedua-dua pilihan ini dihidangkan besama Potato Wedges dan Onion Rings yang rangup. Maha paling suka sekali onion rings mereka kerana tiada rasa bawang dan rasa sangat rangup dan lazat.

Manakala kombo ketiga pula bagi yang nak nikmati lebih kelazatan korang boleh order ini dimana S.O.S BBQ Box yang disajikan dengan kombinasi S.O.S BBQ Burger, S.O.S BBQ Drumette, MB Crispy Chicken yang disukai ramai, dan juga ada Potato Wedges. 

Sekarang ni terpulang kepada selera korang nak cuba mana satu atau boleh pilih bergilir-gilir ketiga-tiga kombo ini kerana promosi ni masih lama lagi sempat nak cuba. Harga pula sangat berpatutan bermula dari RM16.90 dan bestnya setiap hidangan kombo disajikan bersama air Coca-Cola lagi. So lengkap apa lagi korang nak. Kalau tanya Maha antara tiga kombo ni paling Maha suka adalah yang S.O.S BBQ Burger dengan roti arang warna hitam ni lembut.

Selain daripada korang boleh nikmati promo baru ini kat semua cawangan Marrybrown seluruh Malaysia korang juga boleh dapatkan melalui perkhidmatan penghantaran terus ke rumah. Lagi mudah cepat dan lebih selamat. Maha dah cuba korang kalau nak cuba boleh nikmatinya nanti tinggalkan komen kat sini ok. Selamat menjamu selera dan mencuba menu baru dari Marrybrown. 

Malumat lanjut boleh ketahui dengan layari : 







10 ulasan:

  1. baca byk org review about this menu!jealousnya sebab Penang tak byk MarryBrown

    BalasPadam
  2. Rasa macam baru je MB kuarkan menu baru kan, dah masuk menu lain pulak..hebat betul..
    Ni baca sana sini semua kata sedap, makanya kena cubalah ek...aishhh....
    Harini juga pi cari..

    BalasPadam
  3. Alaaa napelah MB ni jauh dri bandar muo. Huwaaaa geram je tengok set baru ni

    BalasPadam
  4. Memang best lah menu2 di Marry Brown ni..memang memang salah satu restoran makanan segera kesukaan sy..nmpk gayanya kena p cuba menu ni

    BalasPadam
  5. Wahhhh nampak sedap betul menu dan sos terbaru MB nie. Dah lama xmakan MB. Jadi teringin pulak lepas baca blog Maha

    BalasPadam
  6. Oh wow boleh order delivery dah. Cun lah, nanti boleh suruh hantar ke office kalau kena OT hihi. Set BBQ tu nampak sedap!

    BalasPadam
  7. Oh yumsss makan sekali tak cukup, i m going back again for more. I suka their drumette.

    BalasPadam
  8. Nampak sedap giler burger hitam tunhaha.. nanti.ke mb bolehla cuba

    BalasPadam
  9. Memang suka tukar angin, kadang marrybrown, texas, kfc. Setiapnya ada keunikan tersendiri. Tenkiyu for sharing btw

    BalasPadam
  10. Ya Allahhh terus lapar menu baru MB ni.. tak cuba try test lagi....

    BalasPadam