Khas

Sedih Bercampur Duka...

Isnin, Disember 27, 2010 Mahamahu 5 Comments


Sorry minta maaf entry emosi sikit hari ni.. Bukan nak sedih pagi blue monday kata org kan.. Tapi aku agak sedikit sedih sebab tak dpt keluarkan keputusan servay untuk minggu kedua ini. Kepada kawn2 blogger yg tertunggu2 tu aku minta maaf sgt tak dpt keluarkan hasil servay untuk minggu ni kerana jumla mereka yg menjawab servay terlalu sedikit dan agak menghampakan. Nak buat mcm manakan mungkin blogwalking aku tak kencang kot minggu ni. 


Tapi apa pun jng kecewa kepada rakan2 yg dah jawab servay tu.. Ia masih di kira dan berjalan seperti biasa cuma minggu kedua jumlah servay yg sedikit aku akan gabungkan dengan keputusan servay yg di jawab untuk minggu terakhir ini sebelum tarikh tutup 31 Disember 2010 pada pukul 7mlm. So selepast tarikh dan waktu tu kalau ada yg masih menjawab tidak di kira. Masih sempat lagi pada yg masih belum jawab ada masa nak fikir2 kan ok.

Satu perkara lagi yg agak mengecewakan aku juga lah korang tgk kat carta pai bawah ni sendiri..
Pasti korang tahu kenapa kan.. Sebenar nya aku tak ada lah ralat sgt terhadap servay ini tapi yg risau nanti majoriti menjawab adalah kaum hawa. Mana pergi blogger laki??? Mungkin dia org sibuk dengan entry2 lain yg hebat2 dan mantop. So aku tak ambil port sgt at least ada yg sudi jawab terima kasih. Ni pun sebahagian daripada servay aku juga nak tahu berapa ramai blogger laki dan perempuan...

So nak jawab servay masih sempat click saja pada link kat atas sekli blog ni.  Satu lagi aku ada jumpa servay jawab tapi tak ada link tinggal kat blog Mah@mahu tapi link tinggal kat blog kawn dia yg jawb servay tu juga. So ini akan sedikit menyukarkan kerja untuk mengira dan mengesan undian anda penat2 buat kan, namun jutaan terima kasih kepada mereka juga kerana sudi jawab... Dan nanti aku akan menghubungi sapa yg dpt cenderamata khas aku,  tak ramai tapi untuk penghargaan pada mereka yg bersungguh2...


5 ulasan:

  1. agaknyer x ramai kut blogger lelaki yg aktif..jgn sedih2 yek...

    BalasPadam
  2. bkn tak nak jwb sevay, tp masa tak mengizinkan....

    BalasPadam
  3. Relax la bro. Bukan ke haritu dekan 100lebih koresponden yg beri respons. Hebat la tu.

    Nak tegur sikit. Ada typo:

    1. Gender
    2. At least

    BalasPadam
  4. Memang blogger laki tak ramai, dari dulu lagi memang macam tu. The thing is salah satu faktornya memang sebab peribadi umum laki tu sendiri. Blogging selalunya berkaitan dengan self expression, dan kita pun tahu umumnya guys tak begitu gemar untuk self expression kalau banding dengan kaum hawa. So it's natural.

    BalasPadam