Domino,

Cinta Dikongsi Kembali Nikmati potongan 50% untuk SEMUA Jenis Piza di Domino's

Selasa, Julai 28, 2020 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan-rakan sekalian. Apa yang lebih baik daripada menikmati piza kegemaran korang? Jawapannya adalah menikmatinya dengan potongan sebanyak 50%! Bersesuaian dengan janji jenama, "It’s All About You", Domino's Pizza mengutamakan hati dan fikiran pelanggannya sebagai tumpuan utama dalam kepakaran penghantaran pizanya. Dengan pengumuman terkini yang melaungkan potongan 50% untuk semua piza, pelanggan dapat menikmati piza dengan harga yang berpatutan bersama keluarga dan rakan-rakan mereka tanpa mengikat perbelanjaan mereka.

Bermula 13 Julai 2020, para pelanggan yang lebih menggemari kaedah bawa pulang (take-away) dapat menikmati tawaran potongan 50% untuk semua piza di dalam menu. Untuk kemudahan pelanggan, tawaran ini juga tersedia untuk perkhidmatan Potong-Q dan Pandu Ambil!

Linda Hassan, Ketua Pegawai Pemasaran Domino’s Pizza Malaysia dan Singapura berkata, “Dalam situasi terkini, kami memahami bahawa kebanyakan rakyat Malaysia membelanjakan secara berhemah dan ada yang mungkin menghadapi cabaran yang lebih besar daripada yang lain. Kami merasakan bahawa tawaran ini sesuai diperkenalkan pada waktu ini bagi menawarkan pelanggan dengan tawaran yang  bernilai bagi semua pelanggan kami. Di Domino’s, pelanggan kami sentiasa keutamaan kami dan kami senantiasa bersedia untuk berusaha keras untuk menawarkan pelanggan kami pizza pada nilai harga yang luar biasa.

“Tujuan di sebalik tawaran berpatutan ini adalah untuk memenuhi keperluan dan kehendak pelanggan kami dan kami yakin bahawa kami akan sentiasa menepati janji kami dalam mewujudkan detik-detik manis untuk para pelanggan, keluarga dan rakan-rakan. Kepada yang menggemarkan nilai tawaran lumayan, ini untuk anda!

Bagi pembelian mana-mana piza Regular, Large atau Xtra Large, pelanggan dapat menikmati potongan 50% dari Domino’s untuk semua tawaran perkhidmatan bawa pulang di semua restoran Domino’s di seluruh negara. Penggemar piza yang lebih menyukai pengalaman kaedah bawa pulang yang lebih mudah boleh mencuba Pandu Ambil piza mereka dan nikmati tawaran potongan 50% dengan melakukan pembelian dengan selesa dari rumah, “It’s Just That Easy”. Jadi, nikmatilah tawaran potongan 50% ini sekarang sementara ia masih panas dari ketuhar!

Dengan potongan 50%, pelanggan kini dapat menikmati piza kegemaran mereka dari harga serendah RM15.95. Bagi masa terhad sahaja, satu piza Regular, Large atau Xtra Large boleh didapati masing-masing pada harga RM15.95, RM21.45 dan RM26.45. Harga surcaj akan dikenakan untuk piza jenis Classics, First Class pizza range, Cheese burst crust dan Cheese Tarik crust.

Domino’s mendorong para pelangganya untuk menggunakan perkhidmatan pembayaran tanpa tunai. Oleh itu, para pelanggan yang tidak mempunyai kad kredit atau debit juga boleh memilih kaedah pembayaran yang tersedia melalui pilihan tanpa tunai seperti GrabPay dan pilihan perbankan dalam talian yang lain.

Berminat untuk mendapatkan lebih banyak tawaran hebat untuk memuaskan keinginan pizza korang? Nantikan halaman Domino’s untuk tawaran tambahan yang akan disediakan dalam beberapa minggu yang akan datang! Pelanggan yang memilih kaedah Potong-Q atau Pandu Ambil boleh membuat pesanan dan pembayaran mereka di www.dominos.com.my atau melalui aplikasi mudah alih Domino's Pizza untuk menikmati promosi potongan 50% terkini.






0 Pandangan: