Christmas,

Meraikan Sambutan Krismas Dan Tahun Baru Di Hotel Renaissance Kuala Lumpur

Ahad, November 25, 2018 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Tidak lama lagi rakyat Malaysia dan seluruh dunia bakal meraikan Hari Natal dan juga Tahun Baru. Tapi korang ada lokasi untuk sambut kemeriahan ini. Kali ini boleh pilih Hotel Renaissance Kuala Lumpur. Langkah di dalam hotel yang indah dan nikmati musim perayaan dengan gaya tersendiri. Kali ini hotel didekorasi dengan latar belakang yang menakjubkan untuk menjadi lokasi sambutan anda.



Majlis sambutan Krismas tahunan ini dimulakan dengan Majlis Pencahayaan Pokok Krismas pada petang 22 November 2018 dengan tetamu terkenal di bandar bersama-sama dengan tetamu yang menginap di hotel. Lobi berdering dengan lagu-lagu Krismas yang menarik dan Rumah Gingerbread menandakan musim perayaan telah tiba. Pada majlis itu juga para tetamu dijemput untuk membantu membina Gingerbread House. Tetamu boleh memberi sumbangan pada harga RM50nett (tier bawah), RM150nett (tier atas) dan RM300nett (tier pertengahan) dan akan terukir nama mereka atau nama orang yang disayangi pada rumah tersebut. Hasil daripada jualan bata-bata ini akan disumbangkan kepada anak-anak dari Rumah Good Samarithan di Klang.



Makan Malam Sambutan Krismas


Tak sah kalau sambut krismas tiada juadah makan malam dengan pesta tradisional yang penuh dengan persembahan gemilang musim perayaan. Korang boleh bersama keluarga dan rakan-rakan menikmati makan malam perayaan di TEMPTationS. Diners akan menyajikan Whole Roasted Turkey dengan Fruits, Chestnut Stuffing and Cranberry Sauce, Roast Prime Beef Ribs, English Rolled Lamb Leg dengan Rosemary Jus, Norwegian Salmon en Croute dan banyak lagi. Semua makan malam bufet Krismas pada harga RM138nett setiap seorang termasuk mocktail. 









Brunch Hari Krismas


Selaras dengan semangat Yuletide, Chef Eksekutif Supi Mansor dan sepasukan kuliner telah membuat hidangan tengahari yang diilhamkan dari Asia dan Barat untuk menggembirakan semua tetamu. Perayaan yang sempurna dengan makanan hebat seperti Slow-roasted Australian Beef Ribs, Whole Baked Salmon dan Lamb Chop dengan Prunes dan Rosemary Jus. Bufet Brunch Hari Krismas adalah pada harga RM128nett setiap seorang termasuk mocktail.







Ada juga maskot Santa Claus yang akan memberikan hadiah untuk anak-anak kecil semasa bufet Makan Malam Krismas dan Brunch Hari Krismas. Sambutan Malam Tahun Baru di TEMPTationS dengan bufet makan malam yang istimewa. Makan malam bufet Tahun Baru adalah pada harga RM138nett setiap seorang termasuk mocktail.

Tempahan restoran dan untuk mengetahui lebih lanjut promosi ini sila hubungi:- 
Tel : 03 2771 6692 
E-mail : rhi.kulrn.fb@renaissancehotels.com

Ranking Mahamahu :-
Kebersihan : 4/5
Kesedapan : 3.5/5
Harga : 3.5/5



0 Pandangan: