Kambing,

Kambing Perap Barbacoa Beserta Sos Lada Hitam Yang Sangat Padu

Khamis, Oktober 13, 2016 Mahamahu 7 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga rakan-rakan sekalian. Sekarang ni kat pasaran sangat banyak produk sejuk beku yang memberi kita banyak pilihan. Tapi mana satu yang betul-betul sedap dan memenuhi nafsu makan kambing panggang ni. Kali ni Maha dapat cuba satu lagi produk makanan kambing perap yang menarik.


Kambing Perap Barbacoa satu produk keluaran penuh syarikat Bumiputera yang mesti buat korang rasa nak cuba. Tapi sebelum tu apa makna 'Barbacoa'?
Ia adalah satu cara memasak daging yang berasal di Caribbean salah satu kepulauan Mexico. Ia menggunakan rempah ratus yang terbaik dan terpilih untuk rasa yang tidak akan dilupakan.



Kalau korang nak tahu produk kambing Frozen Bonda ini mereka menggunakan “Lamb Shoulder” terbaik yang diimport dari New Zealand dan mempunyai tulang kecil, daging lebih banyak serta tiada bau hamis daging kambing langsung. Maha sendiri dah masak dan dah rasa kambing ni memang sedap.

Mudah cepat dan senang nak memasak


Cara nak sediakan kambung ni pun tak susah sangat hanya perlu keluarkan dari peti sejuk beku dan biar dalam suhu bilik untuk pasti kambing cukup sedia dimasak. Kalau korang tak ada oven korang boleh guna kuali leper macam mana Maha masak ni. 



Hanya masak selama 15minit sahaja dengan api yang perlahan. Kalau korang ada magic pans lagi bagus kerana ia dapat masak dengan lebih sekata dan cepat. Kemudian korang perlu panaskan sahaja sos lada hitam yang disediakan untuk dijadikan sos. 

Beli dalam talian sekarang


Produk ini korang boleh beli secara online atau melalui whatsapp sahaja. Maha dapat hari tu daripada kawan yang rekmenkan memang tak rugi cuba mengancam rasanya. Keluaran produk ini ada 2 harga dan saiz yang berbeza iaitu :-

- RM35.00 bagi saiz 550gm
- RM23.00 bagi saiz 250gm 



Jadi tunggu apa lagi cepat kita cuba ok Maha rekmenkan pada korang untuk dapatkan Kambing Perap Barbacoa. Rasa nak buat makan-makan family gathering atau juga boleh buat lauk untuk potluck sangat sesuai. Selamt mencuba semua.

Tempahan produk dan juga maklumat lanjut:-
Facebook: www.facebook.com/FrozenBondaHQ
Tel/Whatsapp :  012-3130551
                          017-314 9519
Email : frozenbonda@gmail.com






7 ulasan:

  1. dapnye kambing tu..yummmm

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sedap sebab rasa kambing lambut dan tak ada rasa hamis...

      Padam
  2. Balasan
    1. memang sedap lain dari yang biasa...

      Padam
  3. Balasan
    1. Memang sedap bagi penggemar kambing ia direkmenkan..

      Padam
  4. kambing tu yang nampak sedap..

    jejalan la sini..

    http://riverstonegirl.blogspot.my

    BalasPadam