Denaihati,

Mahamahu & Denaihati Bergabung di #SBB2014 #SBBYEOS2014

Khamis, Februari 13, 2014 Mahamahu 0 Comments

Mahamahu & Denaihati Bergabung di #SBB2014 #SBBYEOS2014 - Salam sejahtera pembaca dan juga kawan2 blogger sekalian. Mahamahu sangat teruja sgt apabila dpt tahu yg program Sepetang Bersama Blogger akan di adakan buat kali ke 4 oleh Denaihati. Sebelum ni Mahamahu cuma dgr dan dpt baca dari entry kawn2 blogger jer tapi kali ni Mahamahu dpt menyertai program ini bersama ratusan lagi blogger2 hebat di Malaysia.


Semua ini terjadi sejak pertama kali Mahamahu berjumpa dengan saudara Denaihati secara langsung di majlis perkahwinan Yana Yassin hari tu. Bila jumpa bro Denaihati tiba2 tegerak nak menyertai program #SBB2014 ini. Tak tahulah mungkin kerana auranya sendiri sebagai blogger di segani ramai. Pertama kali Mahamahu terasa begitu teruja dan bersemangat sekali nak join #SBB2014 ini.


Tapi yg lagi teruja bila Mahamahu dpt tahu SBB tahun ini dapat tajaan hebat daripada satu jenama minuman yg cukup popular di Malaysia. Yeo's sapa tak kenal dengan jenama minuman yg telah mempunyai jenamanya sendiri di Malaysia. Mahamahu pun hari2 minum air Yeo's untuk menghilangkan dahaga. So kali ni Sepetang Bersama Blogger dan Yeo's 2014 telah di beri jenama lebih gah. 


Tahniah buat Denaihati kerena dpt tajaan yg cukup hebat ini. Mahamahu jadi lagi2 lah teruja nak tunggu hari paling bersejarah dalam kareer Mahamahu sebagai seorang blogger ini. Pulak tu dgr cite yg hadiah2 di taja untuk #SBBYEOS2014 ini lebih gempak dan lebih meriah sangat2. Kalau tgk senarai hadiahnya memang tak sbar nak pergi tapi nasib tu belum tahu ada ker tak masa event tu nanti. 


Tu dia senarai hadiah2 yg sempat Mahamahu terjah di blog Denaihati. Memang bertepatan dengan tag line beliau 'Hidup Untuk Memberi' membuatkan beliau adalah salah satu platform mengeratkan dan memperkukuhkan lagi hubugan antara blogger. Pengisian pada hari #SBBYEOS2014 tu yg lebih penting sebenarnya di mana kita akan di hidangkan dengan forum bersama 4 panel blogger yg dah otai kat Malaysia ni. 


Lokasi acara pun dah cukup hebat iaitu di Saloma Bistro Jalan Ampang, 8 Mac 2014 bakal menjadi tarikh keramat buat Mahamahu kerana event pertama kali sertai untuk bersama blogger2 otai ni. Apa pun pada kawn2 yg dah daftar nanti kita jumpa kat sana yer. Jgn lah malu2 nak tegur Mahamahu yg tak seberapa ini ok. Kalau Mahamahu kenal anda nanti Mahamahu tegur ok sama2 lah kita eratkan silatulrahim ok. Jumpa di sana nanti bye....

Sepetang Bersama Blogger dan Yeo's 2014






0 Pandangan: